Wiedźmin 3: Dziki Gon pozwoli Geraltowi zarosnąć - mamy masę nowych szczegółów

Gry
2671V
Wiedźmin 3: Dziki Gon pozwoli Geraltowi zarosnąć - mamy masę nowych szczegółów
Jaszczomb | 24.03.2015, 13:25

"Dwa dni spędzone z Geraltem to najpiękniejsze chwile w mojej 33-letniej karierze gracza" -  niemiecka redakcja magazynu GameStar miała okazję spędzić wiele godzin w świecie gry  na PC i przyniosła wiele szczegółów dotyczących rozgrywki.

Redaktor GameStara spędził z grą dwa dni - całe 12 godzin zabawy. W tym czasie dobił 7. poziomu doświadczenia i był w stanie sporo napisać o rozgrywce i stornie technicznej gry:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • będą cztery poziomy trudności (Łatwy, Średni, Trudny i Mroczny), które nie zmienią ilości życia potworów, a ich zakres umiejętności
  • po ukończonej misji będzie można się targować o nagrodę - forma minigierki
  • na wyższych poziomach trudności mikstury są niezbędne
  • zażywanie silnych mikstur będzie truło bohatera szybciej
  • Novigrad i Ziemia Niczyja stanowią jedną ogromną mapę, większą niż w Skyrimie. Pojawią się też wyspy Skellige i kilka odseparowanych miejsc (np. Kaer Morhen)
  • przeciwnicy nie będą się respawnowali (a przynajmniej nieczęsto)
  • najlepsze przedmioty będą dostępnie jedynie poprzez crafting
  • wybory moralnie nie są oczywiste, a zapisywanie i wczytanie gry będzie znacznie utrudnione, by gracze pozostawali z konsekwencjami
  • gra nie pokaże nam, które opcje dialogowe są złe, a które dobre
  • w grze znajdą się dwa duże miasta - Novigrad i Oxenfurt, a na Ziemi Niczyjej znajdzie się 25 mniejszych miasteczek, niektóre porównywalne wielkością do Flotsam z drugiego Wiedźmina
  • Geralt może okradać ludzi, ale redaktorowi GameStara wydało się to zbyt proste i niedopracowane
  • potwory nie skalują siędo poziomu naszej postaci
  • elementy rozgrywki z Ciri mieszczą się w granicach 5-10 godzin i mamy wtedy do czynienia bardziej z grą akcji niż RPG-iem
  • dodatkowe miejsce na przedmioty można uzyskać przez tworzenie juków
  • wszystkie wyekwipowane przedmioty są widoczne na Geralcie
  • będzie walka na pięści, lecz nie będzie już bazowała na QTE
  • dziennikarz nie napotkał ani jednej misji typu "pójdź, znajdź i przynieś"
  • broda Geralta rośnie z czasem
  • pogoda wydała się redaktorowi najbardizej realistyczną, jaką widział dotychczas w grze
  • animacje będą bardziej brutalne niż w drugiej części
  • chmury rzucają cień
  • czasy wczytywania są bardzo krótkie
  • ostatnie miejsce na aktywnego skilla (dwunaste) zostaje udostępnione na 50. poziomie doświadczenia, nie wiadomo, czy jest to limit
  • HUD można dostosować wedle potrzeb gracza
  • dziennikarz nie napotkał dwóch takich samych NPC-ów
  • będzie łatka premierowa

Ponadto redakcja GameInformera spytała twórców o sam zarost bohatera. Okazuje się, że broda będzie rosła z  czasem, widoczne będzie to przy podróżach w odległe miejsca. Geralt będzie mógł wyhodować sobie pokaźną brodę, lecz nic w stylu Gandalfa. Po ściągnięciu darmowego Beard and Hairstyle DLC, gracz będzie w stanie wybrać odpowiadający mu rodzaj zarostu i zostawić go na stałe.

Premiera  za dwa miesiące, 19 maja.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.gamestar.de/spiele/the-witcher-3-wild-hunt/news/the_witcher_3,49062,3084082.html, NeoGAF

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper