Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 26.02.2015 18:21
Wolność czy spójność? Dylematy Hideo Kojimy
674V

Wolność czy spójność? Dylematy Hideo Kojimy

Hideo Kojima wciąż ciężko pracuje nad Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4), czemu dał wyraz, dzieląc się swoimi rozważaniami na temat pewnego dużego problemu, z którym jako twórca musi się zmierzyć.

Czym jest wolność w grach z otwartym światem, każdy z nas wie. Jak jednak uczynić ją spójną z całą fabułą, tak aby gracz nie poczuł, że ta jest tylko dodatkiem do gry? Czyli jednym słowem, jak zjeść ciastko i mieć ciastko?

 

Przyjmując założenie, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) to produkcja z otwartym światem, Hideo Kojima musi zmierzyć się z problemem spójności wszystkiego, co zobaczymy. Głębiej się nad tym zastanawiając, połączenie dobrze wyreżyserowanej fabuły z otwartym światem nie jest wcale takie proste i wiele tytułów tego typu ma z tym duży problem.

A, i jeszcze jedno. Kojima odpowiedział na pytanie, czemu właściwie ciągle wrzuca zdjęcia ze śmigłowca:

Źródło: Twitter

Tagi: Kojima Productions Metal Gear Solid V: Phantom Pain playstation 3 playstation 4