Wolność czy spójność? Dylematy Hideo Kojimy

Gry
759V
Wolność czy spójność? Dylematy Hideo Kojimy
Andrzej Ostrowski | 26.02.2015, 18:21

Hideo Kojima wciąż ciężko pracuje nad , czemu dał wyraz, dzieląc się swoimi rozważaniami na temat pewnego dużego problemu, z którym jako twórca musi się zmierzyć.

Czym jest wolność w grach z otwartym światem, każdy z nas wie. Jak jednak uczynić ją spójną z całą fabułą, tak aby gracz nie poczuł, że ta jest tylko dodatkiem do gry? Czyli jednym słowem, jak zjeść ciastko i mieć ciastko?

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Przyjmując założenie, że to produkcja z otwartym światem, Hideo Kojima musi zmierzyć się z problemem spójności wszystkiego, co zobaczymy. Głębiej się nad tym zastanawiając, połączenie dobrze wyreżyserowanej fabuły z otwartym światem nie jest wcale takie proste i wiele tytułów tego typu ma z tym duży problem.

A, i jeszcze jedno. Kojima odpowiedział na pytanie, czemu właściwie ciągle wrzuca zdjęcia ze śmigłowca:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: Twitter

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper