Wałs0raj
Poziom: 55
REP.: 3134
Czytelnik
Wałs0raj dodano: 22.03.2020, 21:12 #1
Właśnie zacząłem trochę na poważniej grać w Dreams, a właściwie to siedzę w samouczkach, niby są proste, ale wszystko zapamiętać, np. poruszanie, pokrywanie, dźwięki, wprawianie w ruch, przyciski, chipy, itp. to trochę potrwa.
Dziś, np. założenie kapelusza i dodanie oczu postaci, wprawiam w ruch, a one chodzą za postacią, zamiast trzymać się na głowie MrGreen na razie słabo mi to idzie, ale (wg mnie oczywiście) próg wejścia jest wysoki, nie siądziesz sobie i odrazu nic nie zrobisz, trzeba trochę czasu poświęcić. Po kilku samouczkach zaczyna wciągać, bo widzisz, że sam coś potrafisz zrobić, myślę że trochę spędzę w tym czasu i na coś tam plan jest. Sporo grałem też w te 'mini gry', niby zdecydowanie większość to byle co, ale niektóre naprawdę fajnie zrobione i można fajnie pobawić się. Nie można też zapominać, że robią te gry pojedyńcze osoby, a nie setki w kilka lat, więc o jakość nie ma co się czepiać. Ciekawe czy kiedyś wyjdą bardziej konkretne, czy ile osób robi np od czasów bety, a jeszcze nie podzieliła się swoją twórczością. A jak wy oceniacie ten tytuł? Ile godzin spędziliście? Ja tak na oko z 10 i będzie na pewno dużo więcej.
Niczego mi nie braknie
Cherubinek
Poziom: 97
REP.: 96187
Czytelnik
Cherubinek dodano: 23.03.2020 17:25 #2
Nie grałem, ale tym bardziej jestem wdzięczny za opinię. OK
Dominus illuminatio mea et salus mea; quem timebo? Dominus protector vitae meae; a quo trepidabo?
They see me trollin', they hatin'
noobkiller
Poziom: 47
REP.: 4039
Czytelnik
noobkiller dodano: 23.03.2020 18:41 #3

Wałs0raj napisał:

Właśnie zacząłem trochę na poważniej grać w Dreams, a właściwie to siedzę w samouczkach, niby są proste, ale wszystko zapamiętać, np. poruszanie, pokrywanie, dźwięki, wprawianie w ruch, przyciski, chipy, itp. to trochę potrwa.
Dziś, np. założenie kapelusza i dodanie oczu postaci, wprawiam w ruch, a one chodzą za postacią, zamiast trzymać się na głowie MrGreen na razie słabo mi to idzie, ale (wg mnie oczywiście) próg wejścia jest wysoki, nie siądziesz sobie i odrazu nic nie zrobisz, trzeba trochę czasu poświęcić. Po kilku samouczkach zaczyna wciągać, bo widzisz, że sam coś potrafisz zrobić, myślę że trochę spędzę w tym czasu i na coś tam plan jest. Sporo grałem też w te 'mini gry', niby zdecydowanie większość to byle co, ale niektóre naprawdę fajnie zrobione i można fajnie pobawić się. Nie można też zapominać, że robią te gry pojedyńcze osoby, a nie setki w kilka lat, więc o jakość nie ma co się czepiać. Ciekawe czy kiedyś wyjdą bardziej konkretne, czy ile osób robi np od czasów bety, a jeszcze nie podzieliła się swoją twórczością. A jak wy oceniacie ten tytuł? Ile godzin spędziliście? Ja tak na oko z 10 i będzie na pewno dużo więcej.


Duża nadzieja jest w społeczności. Mam nadzieję, że ludzie będą tworzyć i udostępniać jakieś ustandaryzowane assety w pełni wyamionwanych ludzkich postaci np. do gier TPP. Im szybciej powstaną narzędzia i uproszczone gotowce do modyfikowania, tak, żeby nie musieć wymyślać koła na nowo, tym lepiej dla twórców w Dreams, jak i dla całego projektu.
Wałs0raj
Poziom: 55
REP.: 3134
Czytelnik
Wałs0raj dodano: 23.03.2020 19:01 #4
Jest przez twórców udostępniony ludzki gotowiec, który chodzi i skacze, nie musisz animować, choć to taka bardzo podstawowa wersja, dowolnie możesz wygląd zmieniać, np ręce wydłużać, i wszystko co się tam wymyśli, da się jeszcze ładnie postać zrobić poprzez rzeźbienie, ale nie brałem tego samouczka, bo poziom już chyba średnio zaawansowany, albo zaawansowany, na razie na tych początkujących skupiłem się.
Nie jestem pewny, ale raczej na 100% możesz na nim ustawić kamerę poprzez 'chip' na pierwszo osobową.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.03.2020 o godz. 19:03

Szybka odpowiedź

Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych