Forum - Platforma - Sony - Last of Us Remastered

Przejdź do strony

Strona

Niczego mi nie braknie
Cherubinek
Poziom: 94
REP.: 86820
Czytelnik
Cherubinek dodano: 15.10.2019 08:14 #16

VanXarthas napisał:

Cherubinek napisał:

I ja też zagram. Czwarty albo piąty raz. Fajnie popatrzeć na Ellie i Joela. Fajnie znów posłuchać ich dialogów. Fajnie znowu przeżyć tę historię. OK

A jak sie Metro Exodus podoba? Tez wlasnie ogrywam. Jestem rozczarowany mechanikami...

Średnio. Błędów ma od cholery albo moja kopia jakoś dziwnie działa. Za każdym razem gdy odpalę grę po wyłączeniu konsoli Artem nie ma amunicji. Po zakończeniu rozdziału Wołga zniknęły mi ulepszenia typu możliwość noszenia większej ilości amunicji i zniknął kompas. Gra nie jest zła, ale te dwie kwestie strasznie mnie irytują.
Dominus illuminatio mea et salus mea; quem timebo? Dominus protector vitae meae; a quo trepidabo?
VanXarthas
Poziom: 14
REP.: 48
Czytelnik
VanXarthas dodano: 15.10.2019 09:41 #17

Cherubinek napisał:

VanXarthas napisał:

Cherubinek napisał:

I ja też zagram. Czwarty albo piąty raz. Fajnie popatrzeć na Ellie i Joela. Fajnie znów posłuchać ich dialogów. Fajnie znowu przeżyć tę historię. OK

A jak sie Metro Exodus podoba? Tez wlasnie ogrywam. Jestem rozczarowany mechanikami...

Średnio. Błędów ma od cholery albo moja kopia jakoś dziwnie działa. Za każdym razem gdy odpalę grę po wyłączeniu konsoli Artem nie ma amunicji. Po zakończeniu rozdziału Wołga zniknęły mi ulepszenia typu możliwość noszenia większej ilości amunicji i zniknął kompas. Gra nie jest zła, ale te dwie kwestie strasznie mnie irytują.

Mechaniki sa skopane W Metro Exodus. Pierwszy kontakt z padem na tej produkcji to byla dla mnie meka. Dziwnie jakos sie celuje/strzela. Przeciwnicy smiesznie reaguja na odnoszone obrazenia. Co krok trzeba wciskac kwadrat. Dlugie loadingi.