Forum - Platforma - Sony - Wrażenia z oferty PS PLUS

Przejdź do strony

Strona

sprinter311
Poziom: 32
REP.: 1004
Czytelnik
sprinter311 dodano: 09.06.2019, 16:52 #1
Witam
Chciałbym zapoczątkować cykl o naszych opiniach o plusie. Cofnę się do końca marca gdzie zabrali mi gry na vitę i obiecali że będzie super i co ? No i słabo z gier z plusa z tego roku ograłem genialne jak dla mnie for honor, coda, surge. Reszta mnie nie interesowała. A ostatnie dwa miechy (maj i czerwiec) jak dla mnie totalna lipa.
Wracając do czerwca w tytule AAA jaki dostaliśmy nie jestem w stanie przełknąć grafiki, no po prostu nie dam rady w to grać (nie jestem jakimś grafikofilem) a co do Sonica to takie gry to ja proszę na vitę. No i gdzie ta nowa super wzbogacona oferta. A jakie są wasze odczucia ostatnich miesięcy oraz czerwca? Zapraszam do dyskusji
Centymetr powyżej granicy zdrowego rozsądku
RasMass
Poziom: 69
REP.: 17342
Czytelnik
RasMass dodano: 10.06.2019 16:30 #2
Jak dla mnie tegoroczne oferty są najgorsze od paru już lat.
Oczywiście pierwsze, to wywalenie Vity - ciągle używam tego sprzętu i mimo, że ostatnimi czasy dostawaliśmy na Vitę tylko indyki, to był to idealny sprzęt do takich gier.
Niby miało być lepiej, a w moim mniemaniu jest dużo gorzej - z ofert z ostatnich miesięcy zainteresowałem się tylko What Remains of Edith Finch, cała reszta do mnie nie trafiła.
Są gusta i guściki, ale nie znam osoby która powiedziałaby, że ten rok jest lepszy pod względem gier w Plusie niż poprzednie lata.
"Zostałem stworzony bez udziału mojej woli, w podziemiach tajnej fabryki Coca-Coli. W wyniku badań nad bezsensem istnienia, poczęto istotę niezdolną do myślenia. Nauczono mnie jeść wyłącznie w MacDonaldzie, pożeram więc ludzi stojących przy kasie.&am
boe
Poziom: 39
REP.: 2251
Czytelnik
boe dodano: 10.06.2019 19:39 #3
Sprinter311 fajny pomysł z tym plusem :-)
sprinter311
Czytelnik
sprinter311 dodano: 10.06.2019 20:58 #4

boe napisał:

Sprinter311 fajny pomysł z tym plusem :-)

Dziękuje MrGreen