Forum - Platforma - Multiplatformowe - Assassin's Creed - wzlot czy upadek ?

RSG76
Poziom: 25
REP.: 167
Czytelnik
RSG76 dodano: 27.09.2018, 12:29 #1
Maniak??? A i owszem, choć patrząc co się dzieje,zastanawiam się jaki kierunek obrała seria. Bo choć graficznie,hmm fabularnie się wznosi to odnoszę wrażenie,że powoli oddala się się jakby od istoty odwiecznego konfliktu pomiędzy templariuszami a Zakonem.
Najnowsza,mająca niebawem premierę, część - AC Odyssey - jakby potwierdza te obawy.
Wiem,że zdania są podzielone aleja jeno wyrażam swoje
Podsumowując: nie wiem, nie znam się ale się wypowiem :)
Posiadacz najfajniejszych gameroomów! :P
Dobermann
Poziom: 78
REP.: 43215
Czytelnik
Dobermann dodano: 27.09.2018 13:05 #2
to to nie jest juz assassins creed, gra moze byc fajnym erpegiem ale nie ma nic wspolnego z seriia o zabojcach ;]
pierwszy assassyn ktorego po prostu nie kupie poniewaz chce wesolej rozwalki a nie rpega Mrugnięcie szkoda...
ale widzialem ze zapowiedzieli remaster trylogi ezio to w nia sobie z przyjemnoscia raz jeszcze pogram
Best regards #smiesznypiesek
Niczego mi nie braknie
Cherubinek
Poziom: 92
REP.: 80878
Czytelnik
Cherubinek dodano: 29.09.2018 12:55 #3

Dobermann napisał:

to to nie jest juz assassins creed, gra moze byc fajnym erpegiem ale nie ma nic wspolnego z seriia o zabojcach ;]
pierwszy assassyn ktorego po prostu nie kupie poniewaz chce wesolej rozwalki a nie rpega Mrugnięcie szkoda...
ale widzialem ze zapowiedzieli remaster trylogi ezio to w nia sobie z przyjemnoscia raz jeszcze pogram

He? Remaster trylogii Ezio to już dwa lata temu wyszedł :-P
Dominus illuminatio mea et salus mea; quem timebo? Dominus protector vitae meae; a quo trepidabo?
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Maciej2801
Poziom: 89
REP.: 103007
Czytelnik
Maciej2801 dodano: 29.09.2018 13:37 #4
Dla mnie zawsze trylogia Ezio będzie na 1 miejscu. Wszystko tam zagrało, klimat, grafika, muzyka, czas akcji.
kurczak145
REP.: 230
Czytelnik
kurczak145 dodano: 25.12.2018 22:57 #5