Animal Crossing: Pocket Camp
332V

Animal Crossing: Pocket Camp

Animal Crossing: Pocket Camp
  • Producent: Nintendo
  • Wydawca: Nintendo
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 21.11.2017
  • Europa: 21.11.2017
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Symulator życia
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 3

Animal Crossing: Pocket Camp to gra z gatunku tak zwanych symulatorów życia wyprodukowana i wydana przez firmę Nintendo. Tytuł ukazał się tylko na urządzeniach przenośnych (smartfonach i tabletach). Działał on w systemie F2P - sama gra dostępna była za darmo, ale pewne elementy mogliśmy w niej nabyć za prawdziwe pieniądze.

Stworzone z myślą o urządzeniach mobilnych Pocket Camp nie odbiega w założeniach od tego, co mogliśmy zobaczyć w tych częściach serii wydanych na konsolach Nintendo. Nasze główne zadanie polega na zarządzaniu obozowiskiem, a w dalszej kolejności także nawiązywaniu relacji z odwiedzającymi nas postaciami (zwierzakami). Akcja toczy się w czasie rzeczywistym.

Aby uczynić nasze obozowisko bardziej atrakcyjnym miejscem, potrzebujemy mebli i innego rodzaju dekoracji. W Pocket Camp meble buduje Cyrus, pod warunkiem że mamy właściwe materiały. Materiały zdobywamy natomiast spełniając prośby innych postaci. W tym celu wybywamy w świat. Ten składa się z kilku miejscówek: oprócz wspomnianego obozowiska są to również Lost Lure Creek, Sunburst Island, Saltwater Shores, Breezy Hollow, Market Place, Shovelstrike Quarry oraz OK Motors. W każdej z nich znaleźć możemy innego rodzaju przedmioty. Jeśli zbyt duża ilość materiałów będzie nam zalegać, wówczas możemy je sprzedać za Bells.

Wykonując zlecenia i meble dla konkretnych postaci zwiększa się ich poziom sympatii dla naszego podopiecznego/podopiecznej (własnego avatara tworzymy na początku przygody z grą). Jeśli będzie on wystarczająco wysoki, wówczas ktoś taki odwiedzi nasze obozowisko.

W Pocket Camp organizowane są regularnie rozmaite eventy, które pozwalają nam zdobyć specjalne rodzaje mebli czy strojów.

Mikrotransakcje pozwalają nabyć natomiast specjalne bileciki (leaf tickets), które ułatwiają/przyspieszają pewne procesy, np. budowanie mebli tudzież łapanie ryb/owadów.

Podobne gry