Morphies Law (NS)

Morphies Law (NS)

Morphies Law
  • Wersja:
  • Producent: Cosmoscope
  • Wydawca: Cosmoscope
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 20.08.2018
  • Europa: 20.08.2018
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1-8
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 7
  • przemoc

Ocena społeczności

-0 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Morphies Law to sieciowy shooter przygotowany przez studio Cosmoscope. Akcja produkcji została umiejscowiona w odległej przyszłości, gdy ludzkość przestała istnieć, a główną rolę na planecie odgrywają tytułowe Morphies, czyli specjalistyczne roboty.

Morphies Law to bardzo oryginalna wieloosobowa strzelanka (pozwalająca na wspólną zabawę ośmiu osobom jednocześnie). Akcja rozgrywa się w dalszej przyszłości. Ludzkość zniknęła, a jej miejsce zajęły dość osobliwe roboty. Ta osobliwość daje o sobie znać z pełną mocą podczas rozgrywki. Unikalny patent produkcji Cosmoscope polega na tym, że nie chodzi tu wcale o zabijanie, w czym przypomina ona popularną serię Splatoon autorstwa Nintendo. Trafiając robota z przeciwnej drużyny sprawiamy, że ustrzelona część jego ciała się kurczy, z kolei ta sama część ciała u nas się powiększa. Zmagania obu drużyn obserwują dwa wielkie avatary - jeden należy do jednej ekipy, drugi do drugiej. Wraz z powiększaniem się naszych robotów zwiększają się również gabaryty avatara. Wygrywa ta drużyna, której avatar na koniec rywalizacji będzie większy. Na tym jednak nie koniec. Większa masa oznacza, że poruszamy się wolniej, więc mniejsze roboty zyskują przewagę szybkości, a siła rażenia ich ataków bynajmniej nie robi się słabsza.

Na premierę Morphies Law oferowało trzy tryby (i cztery mapy). Ten główny to Morph Match, którego zasady opisano powyżej. Drugi jest Head Hunt, w którym musimy odzyskać głowę avatara. Co jednak należy dodać, głowa jest ciężka, co sprawia, że tylko większe roboty mogą ją przenosić. Trzeci tryb to Mass Heist. Rzecz polega w nim na wykradzeniu masy avatara należącego do przeciwnika, lecz myk polega na tym, że przeszkadza w tym osłona, którą najpierw musimy dezaktywować.

Wraz kolejnymi rozegranymi starciami otrzymujemy doświadczenie i walutę służącą do odblokowywania bonusowej zawartości.

Podobne gry