Nox

Nox

9,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Westwood Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Slasher
Premiery
Świat:
31.01.2000
Europa:
25.02.2000
Polska:
28.02.2000
Producent:
Westwood Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Slasher
Premiery
Świat:
31.01.2000
Europa:
25.02.2000
Polska:
28.02.2000

Nox - opis gry

Nox to zręcznościowe RPG utrzymane w konwencji slashera stworzone przez nieistniejące już Westwood Studios.

Główny zarys fabularny w grze prezentuje się bardzo prosto. Nasz bohater Jack spędza sobie wieczór przed telewizorem, natomiast w świecie NOX złowieszcza nekromantka Hecubah podczas odprawiania zakazanego rytuału otworzyła przez przypadek ogromny portal łączący nasz świat ze światem NOX, a Jack został wessany przezeń do owego świata, aby powrócić do domu musi pokonać Hecubah.. Do wyboru mamy trzy klasy postaci: wojownika, łowcę (warto tutaj wspomnieć, iż ta klasa jest takim miksem łucznika i postaci przywoływującej stwory jak i przeciągającej przeciwników na naszą stronę) i maga. W zależności od wybrania klasy postaci gra oferowała zróżnicowany przebieg fabuły i miejsce jej rozpoczęcia zamku Galava, fortecy Dan Mir lub wsi Ix.Więc warto grę przejść każdą z klas postaci.

Graficznie grę widzimy z rzutu izometrycznego, ale w grze zastosowano system TrueSight był to odpowiednik mgły wojny (my widzimy tyle samo co nasz bohater, np. są w grze uchylone drzwi - widzimy tyle zawartości pomieszczenia na ile pozwala nam uchylenie ich). Kolejnym wartym wspomnienia elementem NOX-a jest ogromna interakcja w świecie możemy np. zablokować przeciwnika sterta kamieni potem podłożyć pod nie beczkę i ją wysadzić zabijając przeciwnika. Tak samo rozwiązywanie niektórych questów wymaga użycia interakcji z otoczeniem.Sam system lvl postaci zrezygnował z rozdzielania punktów statystyk postaci, automatycznie dostajemy więcej punktów życia lub many. Wojownik dostaje nowe umiejętności na konkretnych poziomach a mag uczy się nowych zaklęć przez znajdywanie ksiąg porozrzucanych w grze.

Za muzykę w grze odpowiada Frank Klepacki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Nox

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper