Zwei: The Ilvard Insurrection

Zwei: The Ilvard Insurrection

7,7
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
31.10.2017
Europa:
31.10.2017
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
31.10.2017
Europa:
31.10.2017

Zwei: The Ilvard Insurrection - opis gry

Zwei: The Ilvard Insurrection to gra action-RPG wyprodukowana przez japońskie studio Nihon Falcom i wydana na Zachodzie przez XSEED. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych. The Ilvard Insurrection to zremasterowana wersja Zwei II, które wcześniej ukazało się tylko w Japonii.

Akcja gry toczy się w świecie o nazwie Granvallen, w którym kilkaset lat wcześniej miał miejsce pewien wyniszczający konflikt. Historia skupia się na dwóch postaciach. Głównym bohaterem jest poszukiwacz skarbów Ragna Valentine, którego pojazd zostaje zestrzelony przez tajemniczą grupę nad kontynentem Irrbard. Ciężko ranny Ragna zostaje wyciągnięty z opresji przez wampirzycę Alwen du Moonbria, a ta, żeby uratować go przed śmiercią, zawiązuje z nim pakt krwi. Jak się okazuje po incydencie, zamek i moce Alwen zostały przejęte przez bliżej nieokreślonych zakapiorów. Ragna postanawia jej pomóc.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywkę przedstawia izometryczna kamera zawieszona nad bohaterami. W trakcie zmagań przejmujemy kontrolę nad jedną postacią, a druga jej towarzyszy. Pomiędzy podopiecznymi można się przełączać. Ragna bazuje na sile fizycznej, natomiast Alwen korzysta z zaklęć. Sterowanie jednak wygląda tak samo w obu przypadkach.

Lwią część czasu Ragna i Alewn spędzają w dungeonach, ale zdarza się, że odwiedzają również inne miejscówki rozsiane po Irrbad, jak miasta czy wioski (dostępne z poziomu mapy świata). Grę wyróżnia niecodzienny system rozwoju. Nie otrzymujemy tu bowiem doświadczenia za pokonywanie przeciwników, ale za spożywanie posiłków. Im lepsze jedzenie, tym więcej go będzie. W Zwei istnieje dziesięć potraw, które można też ze sobą łączyć w restauracji, co sprawia, że korzyści są jeszcze większe.

Do pomocy w przeczesywaniu lochów możemy także ‘wynająć’ zwierzęta, np. psy i koty. Zgarniają one przedmioty, zadają obrażenia przeciwnikom, można także z czasem rozwijać ich umiejętności (oraz odblokowywać nowe).

Wideo - Zwei: The Ilvard Insurrection

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper