Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure

Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure

6,8
5 oceny

Ocena wg platformy:

DS 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
EA Tiburon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Platformowa
Premiery
Świat:
17.03.2009
Europa:
20.03.2009
Producent:
EA Tiburon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Platformowa
Premiery
Świat:
17.03.2009
Europa:
20.03.2009

Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure - opis gry

Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure to platformówka z elementami gry logicznej wyprodukowana przez EA Tiburon i wydana przez Electronic Arts. Tytuł ukazał się tylko na NDS-ie.

Fabuła - Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym bohaterem gry jest tytułowy Henry Hatsworth, podróżnik, który poszukuje legendarnego “stroju Gentlemana”, stroju pozwalającego posiadaczowi przejąć kontrolę nad alternatywnym światem zwanym “puzzle realm”. Zamiast tego odnajduje on tylko kapelusz, który wprawdzie sprawia, że Henry’emu ubywa dwadzieścia lat, lecz z drugiej strony uwalnia do naszego świata rzesze potworów. Co gorsza, rywal Hatswortha, niejaki Weaselby, jest coraz bliżej skompletowania wspomnianego stroju.

Rozgrywka - Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure

Gra robi użytek z obu ekranów konsoli. Na górnym obserwujemy poczynania głównego bohatera, który przeczesuje trzydzieści różnych dwuwymiarowych poziomów omijając przeszkody i walcząc z przeciwnikami. Przede wszystkim walcząc z przeciwnikami, co ma związek z tym, co dzieje się na dolnym ekranie. Otóż po wyeliminowaniu przeszkadzajki trafia ona do gry logicznej, która polega na takim układaniu symboli, aby połączyć co najmniej trzy tego samego typu (jak w wielu popularnych grach tego typu). Jeśli nam się to nie uda, przeciwnicy z powrotem wrócą napastować Hatswortha.

To nie jedyny przykład możliwego wpływu “puzzle realm” na poczynania głównego bohatera. Uczestnicząc w układaniu bloków można też zwiększyć siłę ataków, zregenerować zdrowie, przeszkodzić Hatsworthowi lub nabijać specjalny wskaźnik Super Meter. Dzięki niemu nasz podopieczny może odmłodnieć, co sprawia, że staje się bardziej wytrzymały, albo pilotować wielkiego robota.

Podczas rozgrywki zgarniamy też kasę, za którą możemy potem w sklepie kupować nowe upgrade’y.

Wideo - Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper