SKLEP
Fallen Legion: Sins of an Empire
310V

Fallen Legion: Sins of an Empire

Fallen Legion: Sins of an Empire
  • Producent: YummyYummyTummy
  • Wydawca: YummyYummyTummy
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 18.07.2017
  • Europa: 25.07.2017
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG akcji
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak

Fallen Legion: Sins of an Empire to gra action-RPG wyprodukowana i wydana przez niezależne studio YummyYummyTummy. Tytuł ukazał się na PlayStation 4. Sins of an Empire nie należy mylić z Fallen Legion: Flames of Rebellion, które ukazało się w tym samym czasie na PlayStation Vita.

Fallen Legion: Flames of Rebellion oraz Fallen Legion: Sins of An Empire to inne gry, lecz nawzajem się one uzupełniają przedstawiając tę samą opowieść z dwóch różnych przeciwnych sobie perspektyw. Historia skupia się na perypetiach księżniczki Cecile, której ojciec, cesarz imperium, umiera. Teoretycznie Cecile powinna objąć władzę nad państwem, ale sytuacja się komplikuje. Generał Legatus Laendur uważa bowiem, że nad księżniczką kontrolę przejęła księga Grimoire. Dla obu postaci rozpoczyna się więc wyścig z czasem o to, kto pierwszy dotrze do stolicy kraju. Ten, kto będzie pierwszy, przejmie władzę nad państwem.

Rozgrywka w Sins of An Empire nie różni się w zasadzie niczym od wspomnianego Flames of Rebellion. Na początek wybieramy lokację, do której się udać, z poziomu mapy świata. Tam z kolei dochodzi do potyczek. System walki -- świadomie lub nie -- czerpie z Valkyrie Profile: Covenant of the Plume. Podczas starć po naszej stronie walczą cztery postacie. Każdej przypisany jest jeden z przycisków konsoli, który inicjuje atak. Do tego dochodzi też umiejętność blokowania pod lewym bocznym przyciskiem. Uwagę warto zwrócić na dwa wskaźniki. Pierwszy, wokół ikonek przycisków, informuje, ile ciosów możemy jeszcze wyprowadzić przed zakończeniem kolejki. Drugi nabijamy łącząc ataki naszych podopiecznych, dzięki czemu ostatni atakujący jest w stanie odpalić technikę specjalną. Styl graficzny przywodzi na myśl produkcje studia Vanillaware, jak Odin Sphere czy Dragon’s Crown.

Poza walką zdarza się, że musimy podejmować mniej lub bardziej ważkie decyzje, np. zadecydować, co zrobić z knującym księciem - spróbować go przekonać do własnych racji, uwięzić czy zabić? Decyzje wpływają na świat wokół nas (chociażby stosunek do innych do Cecile), a także mogą podnieść parametry naszych podopiecznych.

Recenzje

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme