Owari no Seraph: Unmei no Hajimari
372V

Owari no Seraph: Unmei no Hajimari

Owari no Seraph: Unmei no Hajimari
  • Wydawca: Bandai Namco Entertainment
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 17.12.2015
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG taktyczny, RPG, Powieść graficzna
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 12

Owari no Seraph: Unmei no Hajimari (tłum. Seraph of the End: Beginning of Destiny) jest wydaną na konsolę PlayStation Vita strategiczną grą RPG opartą na serialu anime Owari no Seraph. Ukazała się ona w grudniu 2015 r. w Japonii, a zarówno za developing, jak i wydanie odpowiadało Bandai Namco Entertainment.
 

Przedstawiona w grze historia dosyć wiernie odwzorowuje wydarzenia z serialu. Akcja toczy się w postapokaliptycznej Japonii, w której wskutek wirusa stworzonego przez wampiry wszyscy ludzie powyżej 13. roku życia wymarli, a dzieci schwytano do niewoli i hodowano niczym zwierzęta hodowlane na potrzeby krwiopijców. Wśród takich młodocianych niewolników znajduje się grupa wychowanków Sierocińca Hyakuya, której przewodniczą krewki Yuichiro i sprytny Mikaela. Obmyślają oni plan wydostania się spod jarzma wampirów i ucieczki do dawnego domu, ale w finalnym stadium coś idzie nie tak - wszyscy ich podopieczni zostają zabici, Mika otrzymuje śmiertelny cios i tylko Yu udaje się ujść z życiem. Przygarnięty przez Gurena Ichinose z Japońskiej Cesarskiej Armii Demonów, Yuichiro przechodzi wyczerpujące szkolenie wojskowe, obmyślając zemstę na swoich prześladowcach. Przełożony nie wcieli go jednak w szeregi armii, dopóki chłopak nie skupi wkoło siebie grupy oddanych przyjaciół...

Pod względem rozgrywki gra prezentuje miks powieści graficznych (duże ilości dialogów z wieloma możliwymi wyborami) i strategicznych RPG (bitwy z wykorzystaniem własnych jednostek na podzielonych na pola planszach). Przed większością starć możemy zadecydować, którego z członków drużyny dobrać do pomocy - ich obecność na polu walki pozwoli wykorzystać dostępne tylko dla nich zdolności, jak również zwiększy ich zaufanie do bohatera. Poprzez Kazoku Mode ("tryb rodziny") nagromadzone zaufanie odblokuje scenki rodzajowe dla konkretnej postaci, jak również wpłynie na zakończenie gry.

Pierwsze wydanie gry zawiera kod na temat przewodni dla PlayStation Vity, galerię cyfrowych ilustracji oraz wywiad z lektorami podkładającymi głosy pod postacie z gry.


Opis opracował: Daaku