SKLEP
The Inpatient
1082V

The Inpatient

The Inpatient
  • Producent: Supermassive Games
  • Wydawca: Sony Interactive Entertainment
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 23.01.2018
  • Europa: 23.01.2018
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Przygodowa, Horror, Wirtualna rzeczywistość
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 18
  • wulgarny język
  • przemoc

The Inpatient to gra przygodowa w konwencji survival horroru wyprodukowana przez studio Supermassive Games i wydana przez Sony Interactive Entertainment na PlayStation 4. Tytuł wymagał posiadania gogli wirtualnej rzeczywistości PS VR.

The Inpatient to prequel Until Dawn, którego akcja rozgrywa się sześćdziesiąt lat przed wydarzeniami przedstawionymi w poprzedniej części serii, czyli konkretnie rzecz biorąc w roku 1952. Nasza postać (możemy wybrać jej płeć i kolor skóry) jest pacjentem/pacjentką Blackwood Sanatorium. Cierpi z powodu amnezji - nie pamięta kim jest, skąd jest i jak się znalazł/znalazła we wspomnianym ośrodku. W trakcie rozgrywki dowiemy się nie tylko tego, ale poznamy też mroczne tajemnice Blackwood.

The Inpatient bliżej do bycia interaktywną powieścią niż do miana gry video sensu stricto, czyli sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku Until Dawn. Bierzemy tu udział w serii interaktywnych scen - na początku po prostu towarzyszymy naszej postaci podczas jej pobytu w Blackwood, kiedy sytuacja jest jeszcze względnie normalna, ale z czasem w ośrodku zaczynają dziać się coraz dziwniejsze rzeczy. Nasza swoboda działania jest dość ograniczona. Możemy otwierać drzwi, sprawdzać rozmaite obiekty znajdujące się na naszej drodze czy konwersować z napotkanymi postaciami. W określonych sytuacjach główny bohater/bohaterka może przypomnieć sobie coś ze swojej przeszłości, dzięki czemu otrzymujemy kolejne elementy układanki pozwalające poznać prawdę o rozgrywających się wydarzeniach.

Gra posiada nieliniową strukturę. Podejmowane przez nas decyzje mają wpływ na bieg narracji.

Na marginesie warto też dodać, że w grze zaimplementowano rozpoznawanie głosu, tzn. do NPC-ów możemy przemawiać własnym głosem bez konieczności wyboru opcji dialogowych.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme