V.I.P.

V.I.P.

1,5
8 oceny

Ocena wg platformy:

PC 1.0
PS2 1.0
PSone 2.0
GBA 1.0
GBC 1.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Shanghai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
01.04.2001
Europa:
23.04.2001
Producent:
Ubisoft Shanghai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
01.04.2001
Europa:
23.04.2001

V.I.P. - opis gry

V.I.P. to strzelanina wyprodukowana i wydana przez firmę Ubisoft. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na konsolach PlayStation, PlayStation 2, Game Boy Advance oraz Game Boy Color (za dwie ostatnie wersje odpowiadało Planet Interactive). Powstał on na podstawie serialu telewizyjnego z Pamelą Anderson w roli głównej.

Tutejszy skrót V.I.P. pochodzi od Vallery Irons Protection. Jest to agencja ochroniarska należąca do Vallery Irons, którą w serialu gra Pamela Anderson. Agencja działa w Los Angeles i zajmuje się ochroną sławnych i bogatych ludzi. Główny wątek gry kręci się wokół prób odbicia pewnego chirurga plastycznego, który został porwany przez znanego miejscowego gangstera.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra składa się z pewnej liczby poziomów. Poziomy te z kolei cechuje konkretna struktura. Składają się one z dwóch części: bitki oraz strzelania. Walka jest dość oryginalna i przypomina gry muzyczne/rytmiczne. Na ekranie pojawiają się symbole przycisków, które musimy wcisnąć, aby pokonać naprzykrzających się zakapiorów. Strzelanie z kolei przypomina trochę niektóre rail-shootery. Nasze zadanie w trakcie tych sekcji polega na sterowaniu celowniczkiem. Podczas rozgrywki kierujemy nie tylko Vallery Irons, ale też innymi pracownikami jej agencji.

W trakcie zmagań otrzymujemy punkty. Generalnie im lepiej nam idzie, tym więcej punktów ląduje na naszym koncie. Jeśli uzbieramy ich wystarczająco dużo, będziemy mogli odblokować bonusową zawartość atrakcyjną przede wszystkim dla fanów serialu, czyli zdjęcia oraz materiały video.

Produkcja Ubisoftu jest bardzo krótka i można ją przejść w około dwie godziny. Żywotność wydłużają jednak dodatkowo minigry (twórcy przygotowali ich dziesięć).

Wersje z GBC i GBA, warto dodać, są zupełnie inne. W przypadku tych sprzętów mamy do czynienia z dwuwymiarowymi grami zręcznościowymi.

Wideo - V.I.P.

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper