Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King

Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King

6,7
7 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
25.03.2008
Europa:
20.05.2008
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
25.03.2008
Europa:
20.05.2008

Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King - opis gry

Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King to RPG przygotowane i wydane przez Square Enix na Wii. W Europie premiera nastąpiła 20 maja 2008 roku.

Akcja w Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King rozgrywa się po zakończeniu przygody z Final Fantasy Crystal Chronicles, w miejscu, które zostało ominięte przez nieszczęście "miazmy". Władca odbudowującego siły królestwa stara się wskrzesić dawną potęgę dzięki wykorzystaniu mocy zwanej "Architek", która czerpana jest z Kryształu. Król wysyła dzielnych wojowników z zadaniem usunięcia bezprawia ze swych włości. W tytule będziemy mogli uczestniczyć w odbudowie rzeczonego królestwa - rozgrywka zaczyna się w opuszczonym mieście, ze zniszczonym zamkiem. W miarę upływu czasu obserwować będziemy rozbudowę potęgi monarchii. Kluczowe dla postępu prac jest zdobywanie "elementite", które pozyskiwane jest z lochów, jaskiń i terenów przylegających do osady.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King pojawiają się elementy gry ekonomicznej. Gracz musi np. dbać o potrzeby swych obywateli - zwiększać morale mieszkańców za sprawą budowania pewnych elementów miejskiej infrastruktury (np. piekarni). Rozbudowywać będziemy nie tylko miasto, ale również drużynę postaci - w miarę upływu czasu można werbować coraz większą ilość śmiałków do ekspedycji po elementite. Gracz nie uczestniczy bezpośrednio w questach, tylko wysyła odpowiednie postacie na określone misje i rozdziela zadania.

Square Enix starało się stworzyć tytuł odpowiadający potrzebom młodszych graczy, dla których gry ekonomiczne w stylu SimCity okazują się zbyt skomplikowane. Niestety deweloperzy nie zdołali dołączyć do swojego dzieła kilku ciekawie zapowiadających się funkcji. Jedną z nich miał być moduł "freeplay" oraz tryb zabawy sieciowej (w ramach którego miały odbywać się "królewskie turnieje", w których gracze rywalizowaliby ze sobą oraz mogliby rekrutować śmiałków z innych królestw).

Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King uzyskało pozytywne oceny w recenzjach. Średnia wartość ocen przydzielanych tytułowi oscyluje wokół 8/10.

Wideo - Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper