Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory

Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory

5,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 4.7
PS Vita 9.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.12.2017
Europa:
19.01.2018
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.12.2017
Europa:
19.01.2018

Recenzja redakcji

Recenzja: Digimon Story: Cyber Sleuth Hacker’s Memory (PS4)
7.0
Recenzja: Digimon Story: Cyber Sleuth Hacker’s Memory (PS4)
PS4

Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory - opis gry

Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Media, Vision i wydana przez Bandai Namco. Tytuł ukazał się na PlayStation 4 i PlayStation Vita. Był on kontynuacją Digimon Story: Cyber Sleuth.

Hacker’s Memory rozgrywa się mniej więcej w tym samym czasie co pierwowzór i bardziej niż poprzednik skupia się na środowisku hakerów. Fabuła koncentruje się na perypetiach Keisuke Amazawy, zwykłego nastolatka, który pewnego dnia wbrew własnej woli zostaje wciągnięty w grubszą intrygę. Jego konto zostaje zhackowane, a on sam zostaje oskarżony o przestępstwo, którego nie popełnił. Aby oczyścić swoje imię, zostaje on członkiem grupy hakerskiej o nazwie Hudie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzon rozgrywki nie uległ wielkim zmianom od poprzedniej części. Innymi słowy, mamy tu do czynienia z grą czerpiącą garściami z klasycznych japońskich eRPeGów. Kluczowe jest oczywiście kolekcjonowanie digimonów. Na początku wybieramy jednego z trzech, a są to Gotsumon, Betamon lub Tentomon. Każdy digimon ma kilka parametrów oraz przypisany jeden z elementów/żywiołów. W trakcie zmagań pożądanym wyjściem jest, aby szukać słabości rywala, dzięki czemu można zadawać większe obrażenia. W Hacker’s Memory twórcy przygotowali ponad trzysta digimonów, o kilkadziesiąt więcej niż w poprzedniej części. System walki pozwala natomiast wybierać pożądane czynności z listy komend. Możemy wybrać na przykład zwykły atak fizyczny lub specjalną umiejętność, która wymaga zużycia punktów SP. Dobór właściwych ataków pozwala tworzyć mniej lub bardziej efektownie (i efektywne) comba.

Ze względu na charakter gry w Hacker’s Memory pojawiają się lokacje znane z poprzednika, ale sequel oferuje też nowości. Są to rzecz jasna nie tylko nowe miejscówki, ale też możliwość kupowania ‘gotowych’ digimonów oraz modyfikacji ich wyglądu (z głównymi bohaterami opowieści możemy robić to samo).

Na uwagę zasługuje też tryb multiplayer o nazwie Domination, w którym dwie ekipy rywalizują o terytorium. Do wyboru są trzy rodzaje rywalizacji: ta licząca się do rankingów, towarzyska na dowolnych zasadach oraz ostatnia, w której zasady ulegają zmianie co dwa tygodnie.

Wideo - Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper