SiN

SiN

8,3
6 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ritual Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-32
Premiery
Świat:
31.10.1998
Europa:
1998
Polska:
1998
Producent:
Ritual Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-32
Premiery
Świat:
31.10.1998
Europa:
1998
Polska:
1998

SiN - opis gry

SiN to pierwsza gra nieodżałowanego Ritual, która okazała się wielkim hitem i zapoczątkowała świetną passę studia i zapoczątkowała ich renomę. Tytuł ukazał się w 1998 roku na PC.

SiN to FPS, w którym wcielamy się w pulkownika John’a R. Blade’a - szefa ochrony w mieście Freeport. Dostajemy bardzo ważne zlecenie powstrzymania rozprzestrzeniania się narkotyku, który modyfikuje ludzkie DNA i zmienia ich w mutanty.

Dalsza część tekstu pod wideo

Narkotyk produkowany jest przez SIN-TEK, a osobą bezpośrednio odpowiedzialną za jego powstanie jest szalona Elexis Sinclaire.

Gra składa się z kilkunastu etapów, rozgrywających się w ładnie zaprojektowanych i przemyślanych miejscówkach. Sama fabuła jak i klimat gry są bardzo dobre.

Sam nasz bohater jest mentalnie żywą kopią księcia z Duke Nukem Forever, a gra kipi aż od humoru.

Graficznie grę napędza zmodyfikowany silnik Quake II. To co wyrózniało tę grę to były innowacje wprowadzone w gameplay po raz pierwszy w historii gier. Bez nich nie potrafimy sobie teraz wyobrazić grania w FPS, a wtedy to była nowość.

W grze wprowadzono hitbox, które były czymś niespotykanym. Przeciwnik ginący od strzału w głowę robił wtedy duże wrażenie. Tak samo można było wytrącić przeciwnikowi broń.

W grze zawarto również system pancerza, który dzielił się na poszczególne części ciała i wymagał od nas aby podjać decyzję czy strzelać w nieosłonięte ręce przeciwnika czy tors z kamizelką kuloodporną, co wymagałoby od nas większej ilości zmarnowanej amunicji.

Za ścieżkę dźwiekową odpowiada Zak Belic autor muzyki do wszystkich gier Ritual Entertainment, jak i audio dyrektor do takich gier jak C&C Tiberium Wars, Counter Strike: Condition Zero, Gears of War 3 czy rodzimego Bulletstorm

Rok później ukazał się expansion pack Wages of Sin, stworzony przez 2015 ojców serii Medal of Honore Allien Assault.

Po 8 latach Ritual Entertainment stworzyło kontynuację SIN. Miała być to gra epizodyczna, ukazał się pierwszy odcinek, po jego premierze studio zakończyło swoją dzialalność.

Wideo - SiN

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper