The Elder Scrolls Online: Morrowind
936V

The Elder Scrolls Online: Morrowind

The Elder Scrolls Online: Morrowind
  • Premiery
  • Świat: 06.06.2017
  • Europa: 06.06.2017
  • Polska: 06.06.2017
  • Gatunek: MMORPG
  • Liczba graczy: MMO
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 18
  • przemoc

The Elder Scrolls Online: Morrowind to duże rozszerzenie do gry MMORPG The Elder Scrolls Online. Za jego przygotowanie odpowiadała ekipa ZeniMax Online Studios. Podobnie jak podstawka dlc było dostępne dla posiadaczy wersji wydanej na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Rozszerzenie wprowadza nową lokację, znaną z The Elder Scrolls III: Morrowind wyspę Vvardenfell. Wyspa została odwzorowana ze szczegółami, dzięki czemu fani trzeciej części serii The Elder Scrolls odnajdą się na niej bez najmniejszych problemów. Z drugiej strony warto dodać, że wydarzenia przedstawione w grze MMORPG rozgrywają się siedemset lat przed tymi z pierwowzoru. Vvardenfell jest miejscem bardziej egzotycznym, dzikim i tajemniczym, czego dowodem jest chociażby bujna, niecodzienna flora.
 
Rozszerzenie Morrowind oferuje rozgrywkę na około trzydzieści godzin. Oprócz nowej lokacji twórcy przygotowali też nowe questy. Możemy na przykład spróbować rozwikłać zagadkę domu Redoran mającej związek z zaginioną córką lub pomóc miejscowym niewolnikom. Inne novum to nowa profesja - pierwsza nowa profesja od premiery podstawowej wersji TESO. Jest to Warden/Strażnik, który może między innymi przywoływać do pomocy zwierzęta, korzystać z rozmaitych buffów i ofensywnych zaklęć.
 
Oprócz tego dodatek wprowadza nowy tryb PvP o nazwie Battlegrounds, który pozwala rywalizować trzem ekipom składającym się z czterech graczy (dostępne warianty rozgrywki to między innymi deathmatch i capture the flag) oraz nowy rajd Halls of Fabrication, w którym może wziąć udział dwanaście osób.
 
The Elder Scrolls Online: Morrowind było dostępne oddzielnie oraz w zestawie z ‘podstawką’.

Recenzje

Podobne gry