Arsenal - opis gry
Arsenal to strategia czasu rzeczywistego wydana w październiku 1996 roku na PC. Wydawcą gry było studio Tactical Software, a za jej produkcję odpowiada Midas Interactive Entertainment.
Gra z gatunku strategii czasu rzeczywistego wydana na komputery osobiste w połowie lat 90'tych. Gracz buduje swoje imperium, wytwarza surowce, broni swoje terytoria i oczywiście podbija wrogie tereny. Pozycja uczy gracza jak gospodarować zapasami, a przede wszystkim paliwem, które jest niezbędne do działania pojazdów. Poza tym należy dbać o finanse i metal, a także ludność cywilną.
Sama rozgrywka polega na przechodzeniu kolejnych misji w kampanii. Do dyspozycji gracza oddano 22 pojazdy bojowe i użytkowe (koparki, spuchacze, transportery, cysterny do przewozu paliwa, czołgi, jeepy, itp) oraz 4 statki obronne. Trzeba sobie powiedzieć jasno, że dzięki tej ilości mamy co robić. Oczywiście każdy pojazd spełnia inną rolę i należy mieć nad wszystkim kontrolę, aby systematycznie powiększać swoje obozy i oczywiście zdobywać doświadczenie.
Graficznie jak na grę sprzed 20 lat nie jest najgorzej, aczkolwiek w takich pozycjach nie grafika jest najważniejsza, ta jednak spełnia swoją rolę. Jest czysto, przejrzyście, choć czasami na ekranie dzieje się naprawdę sporo. Koleje mapy różnią się od siebie wyglądem i ukształtowaniem terenu, aczkolwiek nigdy nie czujemy się zagubieni.
Podobnie ma się sprawa z udźwiękowieniem pozycji. Oczywiście w chwili premiery na rynku nie było czegoś takiego jak dźwięk 5.1 (hihi), ale można powiedzieć że uszy gracza nie są kaleczone. Z głośników rozbrzmiewa hałas pracujących fabryk, kopalni, pojazdów, czy strzałów. Nie ma na co narzekać.
Gra wciąga jak bagno w afrykańskiej dżungli i jeśli macie nieco wolnego czasu to warto poświęcić jej kilka chwil. Powrót do przeszłości zawsze jest miły, ale też odskocznia od dzisiejszych graficznych wodotrysków dobrze nam zrobi.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych