Project I.G.I.

Project I.G.I.

8,5
13 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Innerloop Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja,   Strzelanina tak.,   Otwarty świat
Śr. czas:
23 godzin
Premiery
Świat:
08.12.2000
Europa:
08.12.2000
Polska:
16.12.2000
Producent:
Innerloop Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja,   Strzelanina tak.,   Otwarty świat
Śr. czas:
23 godzin
Premiery
Świat:
08.12.2000
Europa:
08.12.2000
Polska:
16.12.2000

Project I.G.I. - opis gry

Project I.G.I ( z ang. I'm Going In ) to strzelanina FPP z mocnym naciskiem na strategię. Otwarta struktura map, wysoki poziom trudności i realistyczne odwzorowanie broni sprawia, że gra odróżnia się od współczesnych strzelanin.

W grze wcielamy się w komandosa Davida Jones'a, byłego operatora SAS (Special Air Service), który ma za zadanie odnaleźć skradzioną głowicę jądrową. W tajnej misji pomaga mu Anya - kierownik operacyjny, dająca wskazówki Davidowi z siedziby IGI. Pierwszym podejrzanym w zamieszaniu jest rosyjski handlarz bronią Josef Priboi. Jednak po dotarciu do Josefa okazuje się, że cała sprawa jest bardziej skomplikowana niż zakładano.

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja toczy się na terenach byłego Związku Radzieckiego w czasach, gdy panowała korupcja i siła szantażu. Misje, które dane będzie nam wykonać to 14 różnych kompleksów na terenach otwartych. Czasami są to małe placówki z kilkoma większymi budynkami, czasami parę baz oddalonych od siebie kilkoma kilometrami. Wyróżniającą się cechą produkcji jest mocno taktyczne podejście do każdej z misji. Nie planując kolejnego kroku, pozbawieni jesteśmy jakichkolwiek szans na sukces. Zadania są dość długie i należy wykonać je za pierwszym razem, ponieważ twórcy zablokowali możliwość zapisywania stanu gry w każdym momencie. Można powiedzieć, że to ,,Dark Souls'' w świecie strzelanin FPP. 

 

Wartymi uwagi cechami charakterystycznymi są:

- Dokładne odwzorowanie wyposażenia ( 12 broni SAS ), fizyka kuli przebijająca drewno lecz nie przechodząca przez stal. 

- 14 misji głównych ( w tym jedna ,,treningowa'' ) polegająca na podłożeniu ładunków wybuchowych, odnalezieniu danych, zlikwidowaniu przeciwników za pomocą snajperki i nie tylko.

- Taktyczne planowanie za pomocą tabletu pokazującego powierzchnię terenu misji z satelity. Możliwość przybliżania w celu orientacji terenowej ( położenie przeciwników, kamer, budynków głównych itd. ).

- Stare rozwiązania gameplayowe. Życie odnawiamy za pomocą zastrzyków witalnych, nie ma checkpointów ani oskryptowanych momentów. 

Wideo - Project I.G.I.

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper