Hey! Pikmin

Hey! Pikmin

8,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arzest
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
13.07.2017
Europa:
28.07.2017
Producent:
Arzest
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
13.07.2017
Europa:
28.07.2017

Hey! Pikmin - opis gry

Hey! Pikmin to dwuwymiarowa gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana przez studio Arzest i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się tylko na 3DS-ie - była to pierwsza odsłona serii Pikmin, która pojawiła się na konsoli przenośnej.

W Hey! Pikmin ponownie wcielamy się w kapitana Olimara, który -- po raz kolejny -- rozbija się na obcej planecie zamieszkanej przez tytułowe pikminy. Nasz cel jest podobny jak w głównych odsłonach cyklu - Olimar musi wrócić do domu. W tym celu potrzebuje Sparklium, paliwa, bez którego jego statek kosmiczny nie wystartuje. Można je pozyskać na dwa sposoby: albo w czystej postaci, albo przetwarzając przedmioty wytworzone przez ludzi. Problem jednak w tym, że na obcej planecie znajduje się mnóstwo wszelkiego rodzaju niebezpieczeństw. Aby się z nimi uporać, Olimar będzie musiał skorzystać z pomocy wspomnianych pikminów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzon gameplayowych założeń Hey! Pikmin nie uległ zmianie względem poprzednich części, lecz największą zmianą w produkcji Arzest jest to, że nie poruszamy się tu po w pełni trójwymiarowym środowisku, ale po dwuwymiarowej płaszczyźnie (choć modele postaci i otoczenie pozostają w 3D). Kontrolę przejmujemy bezpośrednio nad Olimarem, który do pomocy ma pięć rodzajów pikminów. Są to gatunki znane z Pikmin 3: czerwony, niebieski, żółty, ‘kamienny’ oraz latający. Każdy z nich ma inne właściwości oraz umiejętności, np. czerwonych nie rani ogień, niebieskie są w stanie oddychać pod wodą, zaś latające -- jak sama nazwa wskazuje -- latają, dzięki czemu potrafią omijać niektóre przeszkody. Przy sobie możemy mieć maksymalnie dwadzieścia pikminów (nie sto jak to miało miejsce w ‘trójce’). Im większa grupa, tym łatwiej odnajdują Sparklium. Co warto dodać, Olimara kontrolujemy d-padem, zaś do rzucania podopiecznymi używamy stylusa.

W trakcie zmagań odwiedzamy osiem miejscówek, które dzielą się na pomniejsze levele. Wszystkich jest około pięćdziesięciu. Na koniec zmagań w danym świecie mierzymy się też z bossem.

Wideo - Hey! Pikmin

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper