Blade Arcus from Shining EX

Blade Arcus from Shining EX

7,7
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0
PS4 -
PS3 5.0
ARC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Studio Saizensen
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
05.11.2014
Producent:
Studio Saizensen
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
05.11.2014

Blade Arcus from Shining EX - opis gry

Blade Arcus from Shining EX jest bijatyką 1v1 opartą o serię japońskich RPG "Shining", wydaną pierwotnie w listopadzie 2014 r. na japońskie maszyny arcade z późniejszymi konwersjami na konsole PlayStation 3 i PlayStation 4. Za developing odpowiedzialne było Studio Saizensen (Shining Hearts, Code of Princess), a za wydanie gry firma Sega.

Poza dwójką głównych, debiutujących bohaterów - Ryugą oraz Wang Bailong, roster grywalnych postaci zawiera w sobie bohaterów i bohaterki z obu krzyżujących się ze sobą odsłon serii. Z Shining Hearts dostępni są Rick (główny bohater), Dylan, Rouna Murasame, Melty Du Granite, Lin Xiao-Mei, Misty i Isaac, natomiast Shining Blade reprezentują Rage (główny bohater), Yukihime, Urayukihime, Altina, Roselinde, Fenrir oraz Sakuya. Każda postać posiada własny garnitur ciosów oraz reprezentuje każdy styl walki, co pozwoli każdemu graczowi na dobranie spośród nich swojego ulubieńca. Przed każdą walką oprócz swojego zawodnika możemy dobrać także drugoplanowego pomocnika - po wciśnięciu odpowiedniego przycisku dokona on asysty, redukując pasek zdrowia przeciwnika.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dostępnych jest kilka zróżnicowanych trybów rozgrywki. W Story Mode poznajemy historię każdej postaci, tocząc serię walk przeciwko komputerowym oponentom. Arena Mode jest odpowiednikiem znajomego survivalu, w którym staramy się stoczyć jak najwięcej rund bez odnowy zdrowia. Versus Mode pozwala na pojedynki przeciwko żywemu graczowi bądź komputerowi. Training Mode przyda się do przećwiczenia kombinacji każdego zawodnika, System Guide to samouczek, a Custom Mode pozwoli zmienić kolory oraz kwestie bohaterów. Oddzielnym rozwiązaniem jest Art Gallery - galeria wypełniona po brzegi pracami Tonego Taka, chara designera wielu odsłon serii Shining, gdzie poszczególne grafiki odblokowujemy za zdobytą podczas rozgrywki walutę.

Zawodnika kontrolować można w dwóch trybach: zwyczajnym, gdzie mamy pełną kontrolę nad postacią oraz uproszczonym, gdzie za ataki kontekstowo odpowiada jeden przycisk. Na system walki składają się cztery główne przyciski: trzy rodzaje ataków (szybki-słaby, średni, wolny-silny) oraz asysta. Oprócz pojedynczych ciosów i combosów możliwe jest też łączenie ich z asystami, przebijanie gardy przeciwnika, odbijanie się od ścian oraz stosowanie Magic Chain Series - stosunkowo prostych do wykonania kombinacji dających mniej uzdolnionych graczom szansę na zmniejszenie różnicy do weteranów gatunku. Widoczne przy pasku zdrowia kryształy odpowiadają za różne rodzaje Assist Attacks, a pasek PB Gauge - za ciosy EX będące odpowiednikiem super combo.

Pierwsze wydanie gry na konsole stacjonarne zawiera kod DLC na ściągnięcie ekskluzywnej zawodniczki. Jest nią Sonia Blanche, występująca gościnnie z ostatniej odsłony serii, Shining Resonance.

Wideo - Blade Arcus from Shining EX

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper