Castle of Shikigami III

Castle of Shikigami III

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.0
X360 -
Wii 6.0
ARC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Alfa System
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
23.02.2006
Producent:
Alfa System
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
23.02.2006

Castle of Shikigami III - opis gry

Castle of Shikigami III jest kolejną odsłoną serii strzelanin bullet hell, wydaną pierwotnie na maszyny arcade w lutym 2006 oraz później na platformę Windows (wrzesień 2006) oraz konsole Xbox 360 i Wii (grudzień 2007). Za developing odpowiadały studia Alfa System i SKONEC (Barnhouse Effect, X360), a za wydanie firmy Taito (arcade), Cyberfront (Windows), Arc System Works (X360, Wii).

Sposób rozgrywki nie różni się znacznie od poprzednich odsłon serii. Każda z grywalnych postaci posiada dwa tryby prowadzenia ognia: zwyczajny, będący najczęściej prostą serią pocisków oraz specjalny, wykorzystujący jej opiekuńczego ducha shikigami, który wyższe obrażenia balansuje spowolnieniem lub wręcz unieruchomieniem jednostki podczas wystrzału. Arsenał uzupełnia ograniczony zestaw dosięgających wszystkich przeciwników na ekranie bomb, których dodatkowe efekty różnią się między bohaterami. Rozegrać można pięć plansz podzielonych po dwa segmenty, każdy zakończony bossem. Pomiędzy nimi dochodzi zwykle do wymiany zdań pomiędzy bohaterami i ich przeciwnikami, a w zależności od pary wybranych protagonistów dialogi mogą obrać aż 55 różnych dróg. Powraca Tension Bonus System, zwiększający siłę i częstotliwość ognia postaci ilekroć muśnie ją przelatujący pocisk wroga. Gracz samoczynnie wywołać może także krótkotrwały High Tension Max, zużywając na niego dostępny zbiór bomb.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wersja na konsole zawiera w sumie 7 trybów rozgrywki. Easy Mode zmniejsza poziom trudności i pozwala na wyrzucenie bomby ratunkowej, jego kampania kończy się jednak na trzeciej planszy. Extreme Mode zwiększa poziom trudności oraz prędkość wrogich pocisków. S3MIX Mode podmienia ścieżkę dźwiękową gry na BGM z Castle Shikigami 2. Practice Mode pozwala powtórzyć już odblokowane plansze, a Director's Mode - rozegrać je na własnych ustawieniach.

W maju 2008 r. gra doczekała się anglojęzycznego wydania na rynku amerykańskim. Wersja ta dostępna była na konsolę Wii, za jej wydanie odpowiadało Aksys Games, a posiadała ona wyłącznie angielski dubbing.

Wideo - Castle of Shikigami III

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper