Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi

Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi

5,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 -
PS3 5.0
X360 5.0
DS -
Mobile -
ARC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Cave
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.01.2003
Producent:
Cave
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.01.2003

Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi - opis gry

Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi (dosł. "Determination: Hellbound Bonds") jest automatową strzelaniną z gatunku bullet hell, wydaną pierwotnie w styczniu 2003 r. z późniejszymi konwersjami na konsole Nintendo DS, Xbox 360 i PlayStation 3 oraz platformy mobilne i-mode, Yahoo i EZweb. Za developing odpowiedzialne było Cave, a za wydanie gry firmy AMI (arcade), 5pb. (PS3/X360) oraz Arika (NDS).

Akcja gry ma miejsce w roku 2054, kiedy wskutek globalnego ocieplenia i gwałtownego topnienia czap polarnych całe państwa zostają zatopione, a walka o ostatnie skrawki suchego lądu przybiera rozmiary III wojny światowej. Konflikty między stronami zdają się nie mieć końca, za co wydaje się odpowiadać EVAC Industry Co. Ltd. - potężna firma zbrojeniowa, której kapitał błyskawicznie rośnie, a siła militarna obejmuje własne lotniskowce i armię wyposażonych w najnowszy sprzęt najemników. Bezradna Organizacja Narodów Zjednoczonych postanawia uciec się do fortelu - do walki z EVAC zostają wysłane dwa śmigłowce zbudowane w oparciu o skradzione plany firmy, aby przez pozór wywołania rebelii zniszczyć siły wroga od środka. Niezależnie od wyniku misji maszyny zostaną jednak zniszczone, a ich piloci uciszeni - ale przed śmiercią ONZ obiecuje im spełnienie jednego ich najskrytszego życzenia...

Dalsza część tekstu pod wideo

Grę rozpocząć można jednym z dwóch śmigłowców - szybkim, ale powolnie obierającym cele FH-X4 Panzer Jager oraz wolnym, ale szybko obierający celem AH-Y72 Tiger Schwert. Na przestrzeni pięciu plansz (miasto, las, baza morska, kanion oraz fabryka broni) zadaniem gracza jest zestrzelenie jak największej liczby wrogich jednostek, pokonanie występującego w połowie lokacji mid-bossa oraz rozprawienie się z bossem. System zliczania wyników oparty jest o wypadające z przeciwników żetony, których wartość (1-5) zależna jest od dystansu, z którego wróg został zestrzelony - im bliżej, tym wyższa wartość. Każdorazowe zebranie żetonu większego niż 1 uruchamia spadający szybko licznik czasowy - zanim dojdzie do zera, wszystkie zestrzelone jednostki przeciwnika nagradzać będą gracza żetonami o tej samej wartości. Licznik ten można stale uzupełniać poprzez zbieranie kolejnych żetonów. Ich liczba zliczana jest po pokonaniu bossa danej planszy i najbardziej wpływa na mnożnik końcowego wyniku

Konwersje Ketsui na Xboxa 360 oraz PlayStation 3 pozbawione są blokady regionalnej, możliwy jest więc import oraz uruchomienie gry na europejskich oraz amerykańskich konsolach. W skład zestawu składającego się na port dla konsoli Nintendo DS wchodziła także płyta DVD Superplay. Zawierała ona zapisany film z bicia światowego rekordu punktowego wykonanego przez gracza rangi 1.

Wideo - Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper