Corridor Z (Mobile)

Corridor Z (Mobile)

Corridor Z
  • Producent: Mass Creation
  • Wydawca: Mass Creation
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 03.05.2016
  • Europa: 03.05.2016
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Zręcznościowa
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • przemoc

Ocena społeczności

7.01 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Corridor Z to gra zręcznościowa typu endless runner wyprodukowana i wydana przez polskie studio Mass Creation. Tytuł ukazał się pierwotnie na urządzeniach mobilnych, a potem trafił też na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita.

Corridor Z stanowi pewien powiew świeżości dla gatunku endless runnerów. W produkcji Mass Creation wchodzimy w buty trzech postaci, które znajdują się w szkole opanowanej przez rzesze żywych trupów, wynik pewnych niekoniecznie etycznych eksperymentów. Gra posiada fabułę, która nie jest zaledwie pretekstem dla naszych zmagań. Podczas rozgrywki zdobywamy różne graty, takie jak wycinki gazet czy nagrania z dyktafonu, przedstawiających szerszy kontekst i to, co dzieje się w świecie gry.

Grę od innych podobnych tytułów różni kamera - znajduje się ona przed postacią, a nie za jej plecami tudzież z boku. Na pozór utrudnia to obieranie kierunków lub zgarnianie użytecznych przedmiotów (kasy dla przykładu lub broni), ale twórcy tu i ówdzie porozmieszczali kolorowe wskazówki dostarczające niezbędnych informacji. Drugą unikalną cechą jest podział na misje/zadania - w Corridor Z nie wszystko sprowadza się do biegania i pokonywania konkretnych odległości, czasami musimy też np. załatwić pewną liczbę przeciwników wskazaną bronią.

Corridor Z oferuje także pewne elementy RPG. Z czasem możemy upgrade’ować naszą postać za pomocą perków, wyposażać ją w lepszy sprzęt itd. Przykładowe perki to chociażby lepsza celność, większa ilość amunicji czy dostęp do min. Na tym nie koniec. Na uwagę zasługuje również możliwość modyfikowania broni, kupowania ciuchów oraz racji żywnościowych.

Co warto dodać, każda postać ma trzy życia. Po ich utracie musimy pewien czas odczekać, aby móc zagrać ponownie. Jedno życie ‘regeneruje’ się dziesięć minut.

Podobne gry