Parascientific Escape Cruise in the Distant Seas

Parascientific Escape Cruise in the Distant Seas

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Circle Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
09.07.2014
Europa:
03.03.2016
Producent:
Circle Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
09.07.2014
Europa:
03.03.2016

Parascientific Escape Cruise in the Distant Seas - opis gry

Parascientific Escape Cruise in the Distant Seas jest przygodówką point'n'click z elementami powieści graficznej, wydaną w marcu 2016 r. na platformę cyfrową eShop dla konsoli Nintendo 3DS. Zarówno za jej developing, jak i publikację odpowiadało Circle Entertainment.

Historia przedstawiona w grze skupia się wokół Hitomi Akeneno - 16-letniej dziewczynie wpisującej się w rosnącą z dnia na dzień populację ludzi obdarzonych zdolnościami paranormalnymi. Pewnego dnia otrzymuje ona anonimowe zaproszenie na pokład The Idinaloq - luksusowego statku pasażerskiego rozpoczynającego niedługo kolejny rejs. Jednak niedługo po rozpoczęciu podróży na pokładzie dochodzi do eksplozji nieznanego pochodzenia, a sama bohaterka zostaje uwięziona w swojej kajucie. Korzystając ze swoich dwóch darów: telekinezy oraz widzenia na odległość, Hitomi musi nie tylko wydostać się z potrzasku, ale także rozwiązać historię stojącą za tajemniczym statkiem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra wpisuje się założeniami w nurt gier "escape adventure", zapoczątkowany przez gry rodzaju 999 czy Virtue's Last Reward. Podczas rozgrywki naszymi głównymi zadaniami będzie nie tylko szukanie śladów i przedmiotów pomocnych w przedostaniu się dalej, ale także prowadzenie dialogów z innymi postaciami w celu dowiedzenia się więcej o aktualnej sytuacji. Poza Hitomi historia koncentrować się będzie na trzech towarzyszących jej postaciach: Chisono - jej koleżance ze szkoły posiadającej dar telepatii, Misaki - popularnej piosenkarce mającej zabawiać gości oraz Merji - córce prezesa Amabishi International Industries. W miarę rozwoju wydarzeń rola każdej z nich, a także okoliczności stojące za ich pojawieniem się na pokładzie Idinaloqa, staną się jasne.

W sekcjach zawierających zamknięte przedmioty lub drzwi konieczne będzie wejście w tryb Psi Mode, podczas których Hitomi wykorzysta swoje zdolności. Najpierw za pomocą dalekowidzenia należy określić, w którym miejscu na ekranie znajduje się poszukiwany przedmiot, a następnie wydostać go z zamknięcia za pomocą telekinezy. Każdy ruch wykonany za pomocą tych dwóch zdolności redukować będzie nasze dostępne punkt Psi, ważne jest więc odpowiednie planowanie naszych kolejnych posunięć. Z poziomu podręcznego menu z biegiem gry dostępna będzie opcja szybkiej podróży w inne strefy pokładu, a także przydatne wskazówki nakierowujące nas na to, co robić dalej.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper