Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Ocena wg platformy:

PS2 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Kojima Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
24.5 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
22.12.2005
Europa:
06.10.2006
Polska:
14.12.2006
Producent:
Kojima Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
24.5 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
22.12.2005
Europa:
06.10.2006
Polska:
14.12.2006

Metal Gear Solid 3: Subsistence - opis gry

Metal Gear Solid 3: Subsistence jest grą akcji z elementami stealth wyprodukowaną przez studio Kojima Productions i wydaną na trzech płytach DVD przez firmę Konami w październiku 2006 roku na konsolę PlayStation 2. Subsistence to ulepszona i wzbogacona o nowe tryby wersja Snake Eater, który ponad dwa i pół roku wcześniej ukazał się na drugą platformę Sony.

Metal Gear Solid 3: Subsistence, tak samo jak Snake Eater, przenosi gracza do 1964 roku, w okres Zimnej Wojny. Młody agent FOX, Naked Snake, zostaje wysłany do radzieckiej dżungli z misją przechwycenia genialnego naukowca, Nikolaia Sokolova. Kiedy wydaje się, że zadanie Snake’a zakończy się sukcesem, akcję przerywa The Boss, mentorka Snake’a, która zdradza Stany Zjednoczone, przechodząc na stronę ZSRR. Młody żołnierz uchodzi jednak z życiem i wraca do kraju, a już tydzień później ponownie wyrusza do radzieckich lasów z misją Snake Eater, która polega na wyeliminowaniu zdrajcy, zneutralizowaniu Shagohoda (maszyny stworzonej przez Sokolova) oraz pozbyciu się Volgina, na stronę którego przeszła The Boss. W przypadku klęski Snake’a, świat może czekać nawet III wojna światowa. Historia przedstawiona w edycji Subsistence jest identyczna jak w podstawowej wersji „trójki”.

Wydany w 2004 roku MGS 3: Snake Eater był rasową skradanką, a dzięki wypuszczeniu edycji Subsistence, udało się znacznie usprawnić mechanikę gry. Wszystko dzięki zastosowaniu nowej kamery TPP, dzięki której gracz obserwuje akcję zza pleców bohatera. W ten sposób usprawniono prowadzenie ostrzału, nowa kamera umożliwia także lepszą orientację w nieprzyjaznym środowisku. Pod względem merytorycznym tryb fabularny niczym nie różni się od oryginału. Główną atrakcją Subsistence są jednak nowe opcje, zawarte na łącznie trzech krążkach. W momencie premiery gra oferowała sieciowy multiplayer, gdzie można było rywalizować w czterech trybach. Dodano kilka nowych misji do trybu Snake vs. Monkey, w którym zadaniem gracza jest schwytać dokuczliwe małpy z serii Ape Escape. W Duel Mode możemy zmierzyć się z dowolnie wybranym bossem z podstawowej wersji MGS 3 w dwóch wariantach: Normal Mode i Special Mode. Można obejrzeć „trójkę” jako film, serię śmiesznych filmików w Secret Theater, a także spróbować sił w dwóch klasycznych odsłonach serii: Metal Gear oraz Metal Gear 2: Solid Snake.

Grafika w Metal Gear Solid 3: Subsistence to najwyższa półka gier na PlayStation 2. Radziecka dżungla, modele postaci, przywiązanie do szczegółów - wszystko w „trójce” stoi na najwyższym poziomie. Za podniosłą ścieżkę muzyczną po raz drugi w serii odpowiada Harry Gregson-Williams, a w rolę Naked Snake’a ponownie wcielił się David Hayter.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Metal Gear Solid 3: Subsistence

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper