Fallout 4: Automatron

Fallout 4: Automatron

4,5
19 oceny

Ocena wg platformy:

PC 4.0
PS4 5.3
XONE 4.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bethesda
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
4 godzin
Premiery
Świat:
22.03.2016
Europa:
22.03.2016
Polska:
22.03.2016
Producent:
Bethesda
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
4 godzin
Premiery
Świat:
22.03.2016
Europa:
22.03.2016
Polska:
22.03.2016

Recenzja redakcji

Fallout 4: Automatron - recenzja dodatku i wideosuplement [ANKIETA - wideorecenzje na PPE]
Roger Żochowski

Roger Żochowski

7.0
Fallout 4: Automatron - recenzja dodatku i wideosuplement [ANKIETA - wideorecenzje na PPE]
PC PS4 XONE

Fallout 4: Automatron - opis gry

Fallout 4: Automatron to pierwsze duże rozszerzenie do gry Fallout 4 (pierwsze z trzech). Za jego produkcję, podobnie jak w przypadku podstawki, odpowiadała Bethesda. Rozszerzenie było dostępne na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Dodatek Automatron oferuje przede wszystkim nowe misje, nowe przedmioty oraz nowych przeciwników. Historia w nim opowiedziana kręci się wokół postaci niejakiego Mechanika (Mechanist), szalonego konstruktora z kompleksem boga, którego roboty napadają na karawany i mieszkańców Wspólnoty. Zadania z nim związane możemy rozpocząć jeśli mamy nabity co najmniej 15 poziom doświadczenia. Jeśli spełniamy ten warunek, wówczas możemy odsłuchać przez radio wiadomość nadaną przez zaatakowaną karawanę. Po dotarciu we wskazane miejsce okazuje się, że się spóźniliśmy. Jedyną ocalałą jest robot imieniem Alda, która od tej pory przyłącza się do nas celem obalenia tyranii wspomnianego antagonisty.

Dalsza część tekstu pod wideo

Automatron składa się w sumie z czterech nowych questów, które da się przejść w trzy, cztery godziny. Największym novum i zarazem atrakcją dodatku jest możliwość konstruowania własnych robotów. Możemy to uczynić w każdej osadzie wchodząc do warsztatu i budując mechaniczny podest. Dalej potrzebne są nam schematy i części. Te zdobywamy eliminując mechanicznych pomagierów Mechanika. Możliwości jest całkiem sporo: roboty mogą poruszać się np. na nogach lub gąsienicach, można je wyposażyć w przeróżne rodzaje uzbrojenia (ostrza, karabiny, lasery, miotacze płomieni itd.), zmieniać korpus, głowę, kolor farby a nawet głos. Maszyny następnie towarzyszą nam w zmaganiach. Tu uwaga - należy pamiętać, iż traktowane są one jak osadnicy i mogą wpłynąć negatywnie na zadowolenie w danej wiosce.

W Automatron pojawiają się dwie nowe lokacje, podziemne kompleksy, które odwiedzimy, aby dotrzeć do Mechanika. Nowością jest też nowa frakcja - Rdzawe Diabły (Rusty Devils).

Wideo - Fallout 4: Automatron

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper