Kingdom Hearts: Chain Of Memories

Kingdom Hearts: Chain Of Memories

7,6
8 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa,   RPG akcji
Premiery
Świat:
11.11.2004
Europa:
06.05.2005
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa,   RPG akcji
Premiery
Świat:
11.11.2004
Europa:
06.05.2005

Kingdom Hearts: Chain Of Memories - opis gry

Kingdom Hearts: Chain Of Memories to wydana w 2004 roku (przynajmniej w Japonii; reszta świata otrzymała grę w 2005 roku) bezpośrednia kontynuacja pierwszej części Kingdom Hearts wydana na Gameboy'a Advance'a. Grę stworzyło i wydało Square Enix.

Historia zaczyna się w momencie, gdy pierwszy Kingdom Hearts się skończył - Sora, Donald i Goofy dostają tajemniczy list sygnowany pieczęcią króla Mickey'ego i podążając jego śladem trafiają na tajemniczy, mroczny zamek, w którym zapewne znajduje się Riku jak i sam król Mickey. W zamku tym jak się okazuje tajemnicze siły manipulują emocjami tych co do niego wejdą zupełnie zmieniając wspomnienia osoby, która w owym miejscu się znalazła.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra przenosi rozgrywkę Kingdom Heartsa w izometryczny świat dwuwymiarowy jednocześnie starannie modyfikując rozgrywkę. Poziomy po których będzie nam dane przemieszczać składając się z losowo wygenerowanych "lochów", których pokoje będziemy połowicznie sami określać za pomocą specjalnych kart otrzymywanych po pokonaniu przeciwników. Wszystkie światy, które zwiedzimy są oparte o światy występujące w pierwszej części gry. Rozgrywka jest podzielona na dwa rodzaje - platformowy, w którym przemierzamy wspomniane wyżej losowo generowane lokacje i walkę, do której dochodzi w sposób podobny w jaki to ma w serii Star Ocean; natykając się na przeciwników w sekcji platformowej. System walki oparty jest na mechanice kart - wszystkie ciosy, magia, przywoływanie sprzymierzeńców, dodatkowe pasywne umiejętności, czy też nawet używanie przedmiotów leczniczych umożliwiane jest dzięki zbieranym przez nas w czasie rozgrywki kartom i od sposobu w jaki złożymy naszą talię zależeć będzie strategia i sposób grania. Tworzy to system, w którym każdy gracz może dowolnie wybrać sobie własny, unikalny sposób rozgrywki.

Gra przenosi graficznie pierwszą część serii Kingdom Hearts w 16-bitowy pixelart zachowując wierność oryginalnemu stylowi graficznemu. W grze nawet umieszczono parę prawdziwych przerywników filmowych odpowiednio skompresowanych do umiejętności Gameboy'a Advance'a. Muzyka w grze składa się z skompresowanych motywów występujących w poprzedniej części serii. Wszystko to sprawia, że gra jest nadzwyczaj udanym przeniesiem Kingdom Heartsa na GBA i dobrym wstępem do fabuły mającej miejsce w drugiej części serii.

W 2007 roku na PlayStation 2 wyszedł remake gry w pełnym 3D pod tytułem Kingdom Hearts Re: Chain Of Memories

Wideo - Kingdom Hearts: Chain Of Memories

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper