Jump Ultimate Stars

Jump Ultimate Stars

4,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

DS 4.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ganbarion
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
23.11.2006
Producent:
Ganbarion
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
23.11.2006

Jump Ultimate Stars - opis gry

Jump Ultimate Stars jest dwuwymiarową bijatyką z gatunku battle royale opartą o serie mangi znane z tygodnika Shonen Jump, wydaną w listopadzie 2006 r. na konsolę Nintendo DS. Za developing odpowiedzialne było studio Ganbarion, a za dystrybucję - firmy Nintendo (Japonia) oraz Tommo Inc (Ameryka Północna, z ostrzeżeniem o japońskiej wersji językowej).

Ultimate Stars jest sequelem wydanego rok wcześniej Jump Super Stars. Główne założenia rozgrywki pozostały niezmienione: wciąż do czynienia mamy z dwuwymiarową bijatyką battle royale w stylu Super Smash Bros., w której na przestrzeni kolejnych misji walczymy z kolejnymi przeciwnikami na wielopoziomowych, przypominających strony komiksu planszach, starając się zredukować do zera ich pasek życia albo wyrzucić poza ramkę. Podczas gry napotkamy w sumie 305 postaci znanych z mang, z których każda posiada własną Naturę (zwalczające się nawzajem Wiedza, Siła i Śmiech) oraz rodzaj (grywalne Bitewne, pojawiające się u ich boku Asystujące oraz pomocne Wspomagające). Względem pierwszej odsłony, poszczególne charaktery nie są ograniczone do odgórnie przyjętego rodzaju, zawsze oferując oddzielne komy Wspomagające i Asystujące, niekiedy możliwa jest też zmiana ich Natury (np. domyślnie charakteryzujący się Siłą Son Goku może przejść w Śmiech). Tak jak poprzednio, poszczególne zestawy ułożonych na dolnym ekranie paneli możemy zapisać jako jedną z talii i w razie potrzeby wracać do niej, a także przesyłać znajomym.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozwojowi uległ także system walki, oferując teraz każdej postaci bitewnej możliwość biegu oraz specjalnego ataku wykonywanego podczas gardy, który zmusza przeciwnika do zmiany aktualnie używanej komy. Każda z nich ma też do dyspozycji nowy ruch zwany Ultimate Action, pozwalający w zależności od zawodnika wykonać nowy atak, uzupełnić pasek zdrowia lub SP albo zablokować frontalny cios. Niektóre postacie podczas osiągnięcia swoich finalnych poziomów rozwoju potrafią też zmienić formę, oferującą odmienny wygląd oraz nowy zestaw potężnych ataków. Dla przykładu Naruto zmienia się w Kyuubi Naruto, Luffy przechodzi w stan Gear Second, a Ichigo wykonuje podnoszący jego mobilność Bankai. Nowością jest także Evolution Chart, w którym za zdobyte na przeciwnikach gemy rozwijamy już dostępne postacie, odblokowujemy nowe, a także wykupujemy quizy wiedzy o danej serii oraz kolejne światy w Story Mode.

W porównaniu do poprzedniczki, ogromnemu rozrostowi uległ zarówno roster grywalnych postaci (z 34 do 56) oraz liczba ujętych w niej serii komiksów publikowanych na łamach magazynu (z 27 do 41). Do już znanych marek (Bleach, Naruto, One Piece, Hunter X Hunter, Shaman King itd.) doszło wiele nowych, reprezentowanych przez znane postacie, w tym Captain Tsubasa, Fist of the North Star (grywalni Kenshiro i Raoh), Hoshin Engi (grywalny Taikobou), Kinnikuman (grywalny Kinnikuman), Majin Tantei Nogami Neuro (grywalny Neuro Nogami wraz z Yako Katsuragi) czy Saint Seiya (grywalny Pegasus Seiya). Nieobecne względem oryginału są tylko odniesienia do serii Mr. Fullswing oraz Hikaru no Go, a także Steel Ball Run, który został w międzyczasie oficjalnie zaadoptowany jako część uniwersum JoJo's Bizarre Adventure.

Gra wspiera tryb wieloosobowy dla 2-4 graczy, poprzez połączenie bezprzewodowe.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper