The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter
1221V

The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter

The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter
  • Producent: Nihon Falcom
  • Wydawca: XSEED
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 27.09.2007
  • Europa: 10.11.2015
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

The Legend of Heroes: Trials in the Sky Second Chapter to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Nihon Falcom i zlokalizowana przez XSEED. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych, PlayStation Portable, PlayStation 3 i PlayStation Vita. Na Zachód trafiły te dwie pierwsze wersje (dostępne były tylko w cyfrowej dystrybucji).

Second Chapter jest bezpośrednią kontynuacją The Legend of Heroes: Trails in the Sky rozgrywając się niedługo po przedstawionych tam wydarzeniach. Gra stanowi drugą część wielkiej trylogii. Tak jak ostatnio, historia koncentruje się na zmagania Estelle Bright i jej towarzyszy broni usiłujących powstrzymać intrygę wymierzoną w ich kraj. Druga część także przytłacza skalą, przedstawiając jedno z najbardziej złożonych uniwersów w historii branży elektronicznej rozrywki.

Pod względem rozgrywki sequel nie różni się niczym szczególnym od pierwszej części. Jest to dość klasyczny japoński eRPeG, w którym gameplay tworzą dwa filary - eksploracja i walka. W przypadku eksploracji mamy do czynienia z lokacjami ‘przyjaznymi’ (np. miastami) i takimi, gdzie możemy napotkać potwory. W przypadku natknięcia się na coś ciekawego pojawia się znak “!”. Kamerą można swobodnie obracać, co ułatwia poruszanie się i poszukiwania. Poza głównym wątkiem mamy też do czynienia z pobocznymi questami, które oferuje gildia oraz napotykani NPC. Za ich sprawą możemy dowiedzieć się więcej o stworzonym przez Nihon Falcom uniwersum.

Twórcy zaimplementowali też przeróżne minigry uatrakcyjniające przygodę.

Pojedynki rozpoczynają się po zetknięciu z przeciwnikami. Wówczas jesteśmy przenoszeni na oddzielny, specjalnie wydzielony obszar. Pola walki pokryte są szachownicą, tak jak w strategiach turowych. Podopieczni mają pięć możliwości do wyboru: zmiana pozycji, atak fizyczny, użycie technik Arts (zależnych od tego, co wyekwipowaliśmy), Craft (technik unikalnych dla danej postaci) oraz S-Craft, czyli najpotężniejszych technik.

Podobne gry