The Legend of Heroes: Trails in the Sky
1625V

The Legend of Heroes: Trails in the Sky

The Legend of Heroes: Trails in the Sky
  • Producent: Nihon Falcom
  • Wydawca: Ghostlight
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 28.10.2006
  • Europa: 04.11.2011
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

The Legend of Heroes: Trails in the Sky to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Nihon Falcom i wydana w Europie przez Ghostlight. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach, a później został też przeniesiony na konsole PSP, PlayStation 3 i PlayStation Vita.

Akcja toczy się w królestwie Liberl dziesięć lat po inwazji imperium. Krajem zarządza obecnie królowa Alicia II i rozwija się on za sprawą zaawansowanych technologii, na których oko ma najeźdźca. Główną bohaterką jest młoda dziewczyna Estelle Bright, która dostaje się do Bracer’s Guild, czyli sił porządkowych. Wraz ze swoim przyszywanym bratem Joshuą Estelle podróżuje po Liberl próbując stać się pełnoprawną członkinią gildii. I tak w końcu wpada na trop intrygi, która ma pozbawić królową władzy...

The Legend of Heroes: Trails in the Sky to pierwsza część trylogii, która opowiada zakrojoną na szeroką skalę historię i przedstawia świat stworzony z niebywałym przywiązaniem do detali. Pod względem rozgrywki mamy tu do czynienia z dość standardowym japońskim eRPeGiem. Dzieli się ona tym samym na dwie części - eksplorację i walkę. W przypadku eksploracji mamy do czynienia z lokacjami ‘przyjaznymi’ (np. miastami) i takimi, gdzie możemy napotkać potwory. W przypadku natknięcia się na coś ciekawego pojawia się znak “!”. Kamerą można swobodnie obracać, co ułatwia poruszanie się i poszukiwania. Poza głównym wątkiem mamy też do czynienia z pobocznymi questami, które oferuje gildia oraz napotykani NPC. Za ich sprawą możemy dowiedzieć się więcej o stworzonym przez Nihon Falcom uniwersum.

Pojedynki rozpoczynają się po zetknięciu z przeciwnikami. Wówczas jesteśmy przenoszeni na oddzielny, specjalnie wydzielony obszar. Pola walki pokryte są szachownicą, tak jak w strategiach turowych. Podopieczni mają pięć możliwości do wyboru: zmiana pozycji, atak fizyczny, użycie technik Arts (zależnych od tego, co wyekwipowaliśmy), Craft (technik unikalnych dla danej postaci) oraz S-Craft, czyli najpotężniejszych technik.

Podobne gry