Maestro! Jump in Music

Maestro! Jump in Music

7,2
6 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Pasta Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Muzyczna
Premiery
Świat:
06.11.2009
Europa:
06.11.2009
Producent:
Pasta Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Muzyczna
Premiery
Świat:
06.11.2009
Europa:
06.11.2009

Maestro! Jump in Music - opis gry

Maestro! Jump in Music to gra muzyczna (rytmiczna) wyprodukowana przez studia Pastagames oraz Neko Entertainment i wydana przez BigBen Interactive. Tytuł ukazał się na NDS-ie (dostępny był też w dystrybucji cyfrowej w ramach oferty DSiWare).

Fabuła - Maestro! Jump in Music

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja rozgrywa się w świecie wypełnionym muzyką. Historia koncentruje się na śpiewającym ptaku Presto i na grającym na gitarze pająku Staccato. Ten drugi wpada pewnego dnia w gniew po tym jak Bellisimo bardziej docenia muzyczne umiejętności Presto. Tworzy on więc smog, który pokrywa wszystko w zasięgu wzroku i doprowadza do tego, że wszyscy mieszkańcy przestają wydawać dźwięki. W tej sytuacji Presto musi wszystko odkręcić.

Rozgrywka - Maestro! Jump in Music

Gameplay w Maestro! to połączenie gry muzycznej i platformówki. Na każdym poziomie Presto porusza się po linach. My możemy je pociągnąć w dół, co pozwala mu skakać, lub w górę, co z kolei pozwala zeskoczyć niżej. Tak wyglądają podstawy, ale z czasem dochodzą nowe elementy urozmaicające zabawę. Przeciwnicy, których należy klepnąć stylusem w odpowiednim momencie, wiry pozwalające pokonywać większe odległości czy sekcje w trakcie których należy pocierać ekran konsoli. Po drodze zbieramy też znajdźki jak na platformera przystało. Jeśli idzie nam dobrze, wokół Presto pojawia się ptak, który go chroni. Jeśli idzie nam kiepsko, pojawiają się czerwone nutki. Uzbieranie pewnej ich liczby sprawia, że planszę trzeba powtarzać.

Co cztery levele ścieramy się z bossem. W trakcie takiego ‘starcia’ musimy odtwarzać pewne czynności, by pokonać przeciwnika.

Przejście gry odblokowuje nowe stopnie trudności. Otrzymujemy także możliwość powtarzania dowolnych poziomów.

Ścieżka dźwiękowa składa się z ponad dwudziestu utworów. Są wśród nich te autorstwa Beethovena, Vivaldiego, Brahmsa, Czajkowskiego czy Ennio Morricone.

Grać można też przy użyciu mikrofonu.

Wideo - Maestro! Jump in Music

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper