Mobile Suit Gundam: Target in Sight

Mobile Suit Gundam: Target in Sight

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 5.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Symulacja
Premiery
Świat:
11.11.2006
Europa:
23.03.2007
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Symulacja
Premiery
Świat:
11.11.2006
Europa:
23.03.2007

Mobile Suit Gundam: Target in Sight - opis gry

Mobile Suit Gundam: Target in Sight (japoński podtytuł Crossfire) jest grą akcji z elementami symulacji opartą o uniwersum serialu anime Mobile Suit Gundam. Została ona wydana w 2006 r. na konsolę PlayStation 3, a za developing i dystrybucję odpowiadało Namco Bandai.

W odróżnieniu od większości tytułów opartych na licencji M.S.G., Target in Sight opiera się wyłącznie o wydarzenia znane z konfliktu One Year War UC 0079. Ponieważ gracz wciela się w szeregowego pilota sił Earth Federation Forces lub Principality of Zeon, wybór dostępnych mechów jest ograniczony wyłącznie do tych produkowanych masowo (GM, Zaku, Dom itp.). Naszym zadaniem ma być dowodzenie i utrzymywanie drużyny Mobile Suitów w walce z siłami wroga.  // Między misjami, jako dowódca kompanii, mamy do spełnienia zakres obowiązków w rodzaju rekrutacji nowych pilotów, przydzielanie załogi do robotów, zlecanie reparacji albo ulepszeń dla poszczególnych modeli i w końcu wybór kolejnych misji fabularnych (lub przyspieszenie czasu do następnego dnia).

Dalsza część tekstu pod wideo

Każda z misji ma ustalone odgórnie ramy czasowe zakładające jej wykonanie - jeżeli spóźnimy się z osiągnięcie celu, przepadnie ona, pozbawiając nas możliwości awansu. Będące w naszym posiadaniu maszyny możemy przemalowywać pod aktualne otoczenie, a także ulepszać w trzech kategoriach: siły ataku, arsenału (dodatkowe bronie na wyższych poziomach) oraz obrony (tarcza ochronna na wyższych poziomach). W zależności od otrzymanych podczas poprzednich misji uszkodzeń oraz stanu zdrowia pilotów, niektóre jednostki nie będą działać tak, jak powinny lub będą bardziej podatne na kolejne uszkodzenia.

Na misje fabularne wyruszamy w ustalonym przez nas modelu mecha, mając do dyspozycji do dwóch członków zwiadu, którym klawiszami kierunkowymi możemy wydawać proste polecenia (ale tylko tym niższym od nas rangą). Naszymi celami będzie głównie rekonesans, obrona własnej bazy lub infiltracja terenu wroga. Obie strony obejmuje złożony system zniszczeń, wpływający na pracę i efektywność Mobile Suita w zależności od stopnia doznanych obrażeń - uszkodzona lub zniszczona głowa zakłóci lub całkowicie wyłączy radar, ręce - uniemożliwią używanie broni i tarcz, a nogi - normalnej prędkości poruszania się i skoków. Stopień uszkodzeń wpływa także na czas potrzebny na naprawy jednostki, przez co może ona nie byc w stanie wziąć udziału w kolejnym zadaniu. W ustalonych miejscach misji znajdziemy także stacje zaopatrzeniowe, w których uzupełnimy amunicję, ale podatne są one zarówno na wrogi, jak i przyjacielski ostrzał.

Opinie prasy o grze były w większości negatywne. Recenzenci wytykali tytułowi powtarzalność misji, liczne problemy z jej działaniem (nieregularny framerate, detekcja kolizji, AI towarzyszy) oraz brak bardziej rozpoznawalnych modeli robotów, z których znana jest seria.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper