Gundam: The 3D Battle

Gundam: The 3D Battle

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Artdink
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Symulacja
Premiery
Świat:
24.03.2011
Producent:
Artdink
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Symulacja
Premiery
Świat:
24.03.2011

Gundam: The 3D Battle - opis gry

Gundam: The 3D Battle jest grą akcji z elementami symulacji opartą o uniwersum serialu anime Mobile Suit Gundam, wydaną na konsolę Nintendo 3DS w 2011 r. Za developing odpowiedzialne było studio Artdink, a za dystrybucję na terenie Japonii - firma Bandai Namco.

Tytuł opiera kolejne misje o trzy ery wchodzące w skład osi czasowej Universal Century uniwersum: pierwszą serię One Year War, anime Mobile Suit Gundam Zeta oraz film kinowy Char's Counterattack. Do każdej z nich dostęp mamy od samego początku i to od nas zależy, którą rozpoczniemy oraz po której stronie konfliktu. Główne misje uzupełniają tryby Extra oraz Versus, z zestawami kolejnych zadań oraz maszyn do odblokowania pojawiającymi się wraz z naszymi postępami w fabule.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas kolejnych misji poczynania naszego robota obserwujemy na górnym ekranie konsoli, a dolny przejął funkcję HUDa, informując nas o aktualnym stanie reperacji, celach misji i rodzajach dostępnych broni. W zależności od wybranej kampanii oraz strony konfliktu, do dyspozycji mamy inne Mobile Suity oraz przeciwników, z którymi walczyć możemy na lądzie, morzu i w przestrzeni kosmicznej. Celowanie odbywa się automatycznie na najbliższy dostępny cel, dzięki czemu nie ma potrzeby ciągłego ustawiania kąta widzenia za pomocą d-pada. W walce nasz mech zadaje dwa rodzaje obrażeń: kumulacyjne (mogą ulegać regeneracji po dłuższej chwili) oraz bezpośrednie (finalizują wszystkie obrażenia kumulacyjne i zapobiegają regeneracji). Typ obrażeń zależny jest od używanego przez nas typu broni - większość z nich ma ograniczoną liczbę użyć, której wyzerowanie zmusi nas do prowadzenia walki w zwarciu do czasu uzupełnienia zapasów. Każdy mech ma także rosnący z czasem pasek umiejętności specjalnej podzielony na 6 segmentów, dzięki któremu może wykonywać nowe rodzaje ataków - im potężniejsze, tym więcej segmentów wymagają.

Na przeciwnikach zdobywamy Upgrade Points, które między zadaniami możemy zużywać do podwyższania statystyk naszych robotów. Ze względu na dużą rotację maszyn pomiędzy misjami, tuż obok punktów rozwoju naliczana nam jest także pula punktów pobocznych, dzięki którym szybko ulepszymy modele nie będące w naszym użyciu. Pozwala to zmniejszyć do minimum konieczność powtarzania misji w celach zbierackich.

Gra jest kontynuacją cyklu Gundam Battle, którego kolejne odsłony (Tactics, Royale, Chronicle, Universe i Assault Survive) pojawiały się na konsoli PlayStation Portable w latach 2005-2010. Ty razem seria została przeniesiona na Nintendo 3DS, a główną zaletą jej oprawy wizualnej jest bogactwo trójwymiarowych elementów podczas grania z aktywnym trybem 3D. 

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper