Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II

Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II

8,1
10 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Webfoot Technologies
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Akcja
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
17.06.2003
Europa:
01.08.2003
Producent:
Webfoot Technologies
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Akcja
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
17.06.2003
Europa:
01.08.2003

Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II - opis gry

Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II to druga odsłona RPG akcji opartego o anglojęzyczną wersję serialu pod tym samym tytułem, wydana w 2003 r. na konsolę GameBoy Advance. Za developing odpowiedzialne było studio Webfoot Technologies, a za wydanie gry w Stanach Zjednoczonych i Europie - odpowiednio Infogrames i Atari.

Akcja gry podejmuje ciąg dalszy wydarzeń, których świadkami byliśmy w pierwszej części serii (finał Cell Saga), jednak przed podjęciem wątku powrotu Goku z Namek gracz jest świadkiem najpierw prologu bazującego na filmie Trunks Special, a następnie walk znanych z Garlic Jr. Saga. Kolejne punkty zwrotne historii odnoszą się do m.in. wizyty Trunksa, wybudzenia Cyborgów, pojawienia się Cella oraz zorganizowania przez niego Cell Games.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po powszechnej krytyce pierwszej odsłony serii, L.o.G.II doczekał się solidnej przebudowy. Największą nowością jest możliwość kontrolowania nie tylko samego Goku, ale także wszystkich najważniejszych członków Z Warriors towarzyszących mu podczas znanych z anime potyczek (Gohan, Trunks, Vegeta, Piccolo), a w późniejszej fazie gry - także możliwość swobodnego przełączania się między nimi. Każda z postaci posiada własny wachlarz technik ataku (zarówno ładowanego poprzez przytrzymanie przycisku, jak i kilku Ki do wyboru), inny rozkład statystyk gwarantujący nieco odmienny styl gry, a także możliwość transformacji w swoją wyższą formę, krótkotrwale podnoszącą siłę ataku i prędkość poruszania się. Zmianie uległa także struktura rozgrywki. Między kolejnymi lokacjami przemieszczamy się na pseudo-trójwymiarowej, właściwej jRPGom ze SNESa mapce. Do niektórych lokacji lub ukrytych pomieszczeń możemy wejść tylko jako wybrany wojownik na odpowiednim poziomie doświadczenia. Po osiągnięciu maksymalnego, 50. poziomu nasze statystyki wywindują skrzętnie poukrywane Kapsułki. Podczas wykonywania misji pobocznych natkniemy się także na przedmioty kolekcjonerskie - do znalezienia i zebrania czekać będzie 25 Złotych Kapsułek, siedmiu nameczańskich rozbitków oraz właściwe każdej postaci trofeum podsumowujące jej poziom.

Jednokrotne przejście gry pozwoli nam odblokować Herculesa (Mr. Satana) jako grywalną postać z właściwym sobie specjalnym zakończeniem. Na przestrzeni jednej z misji pobocznych uzyskamy także dostęp do bossa znanego z jednego z filmów kinowych - Coolera z Nowego Namek. W odróżnieniu od poprzedniej odsłony, tym razem dialogi oraz udźwiękowienie bazują bezpośrednio na angielskiej wersji dubbingu anime od FUNimation, wliczając to aranżacje Bruce'a Faulconera.

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper