Castlevania: The Adventure ReBirth

Castlevania: The Adventure ReBirth

6,8
8 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
M2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
27.10.2009
Europa:
26.02.2010
Producent:
M2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
27.10.2009
Europa:
26.02.2010

Castlevania: The Adventure ReBirth - opis gry

Castlevania: The Adventure ReBirth to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez studio M2 i wydana przez Konami w dystrybucji cyfrowej na Wii. ReBirth to remake Castlevania: The Adventure wydanej pierwotnie na GameBoya w 1989 roku.

Akcja The Adventure rozgrywa się sto lat przed wydarzeniami przedstawionymi w pierwszej części serii Castlevania. Christopher Belmont, przodek Simona Belmonta, wyrusza do znajdującego się w Transylwanii zamku hrabiego Draculi, który składając w ofierze niewinnych ludzi przyzwał rzesze potworów z zaświatów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy przygotowali sześć poziomów - na końcu każdego z nich czeka nas walka z potężnym bossem. Mimo leciwego wieku gry poszczególne etapy nie są jednak liniowe i mało skomplikowane. Podczas przechadzek po zamku Draculi napotkamy na swej drodze trochę rozwidleń czy drzwi wymagających kluczy (i przy okazji backtracingu).

Christopher, jak przystało na prawdziwego Belmonta, posługuje się batem, który może ulepszać za pomocą odnajdywanych tu i ówdzie orbów. Jego ostateczna forma potrafi odpalać pociski rażącego przeciwników na odległość. Nowością względem oryginału są bronie drugiej kategorii, których jest pięć - posiadają różne zastosowanie i można je usprawniać za pomocą serc. Gra generalnie nie należy do najłatwiejszych (na przejście każdego levelu mamy ograniczoną ilość czasu), ale twórcy zaimplementowali kilka poziomów trudności i nieskończoną liczbę kontynuacji.

Wersja na WiiWare posiada lepszą grafiką, a także nowe aranżacje starych utworów autorstwa Manabu Namiki. ReBirth pozwalało ponadto wybrać jedną z dwóch metod sterowania - klasyczną i nowszą dzięki której gracz miał większą kontrolę nad skaczącym/znajdującym się w powietrzu Christopherem.

Wideo - Castlevania: The Adventure ReBirth

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper