Quake III: Team Arena

Quake III: Team Arena

7,5
17 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
id Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
50 godzin
Liczba graczy:
1-64
Premiery
Świat:
18.12.2000
Europa:
26.01.2001
Polska:
26.02.2001
Producent:
id Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
50 godzin
Liczba graczy:
1-64
Premiery
Świat:
18.12.2000
Europa:
26.01.2001
Polska:
26.02.2001

Quake III: Team Arena - opis gry

Quake III: Team Arena jest pierwszym oficjalnym dodatkiem do wydanego w 1999 shootera FPS Quake III Arena. Team Arena jako pierwsze wydane zostało przez Activision na rynku amerykańskim pod koniec 2000 roku, a na początku 2001 roku dodatek dotarł także do Europy.

Team Arena główny nacisk kładzie na rozgrywki drużynowe, bardziej rozbudowany niż zwykły Team Deathmatch. W którym gracze rywalizują ze sobą na specjalnie zaprojektowanych Arenach. Trzy nowe tryby rozgrywki, nastawione na grę drużynową:

Dalsza część tekstu pod wideo


One Flag: By zdobyć punkt, gracz musi przejąć białą flagę, która znajduje się w centrum mapy, i bezpiecznie przenieść ją na terytorium wroga.


Overload: Zadaniem jest dostanie się do bazy przeciwnika i zniszczenie czaszki (obeliska), jednak by tego dokonać, trzeba zadać ok. 2500 punktów obrażeń, jednakże obelisk odzyskuje 15 pkt. życia na sekundę.


Harvester: Za każdym razem, kiedy gracz z przeciwnej drużyny zostaje sfragowany, kryształowa czaszka pojawia się w "generatorze czaszek" umiejscowionym w centralnym punkcie mapy. Twoim zadaniem jest uzbieranie jak największej ich ilości i zaniesienie ich do bazy przeciwnika.

Do gry dołączono 4 power-up'y, są one umiejscowione w bazie danej drużyny i dostępne tylko dla jej członków. Dzięki temu mamy możliwość tworzenia składów złożonych z graczy o różnych umiejętnościach. Są to odpowiednio:

Scout: Od tej chwili będziesz się poruszał szybciej, szybciej strzelał, jak również szybciej giął, gdyż użycie tego power-up'a uniemożliwia zbieranie zbroi.


Guard: Gracz otrzymuje 200 punktów życia i zbroi oraz każdy utracony punkt życia zostaje zregenerowany.


Doubler: Tak samo jak Quad zwiększa ilość zadanych obrażeń.


Ammo Regen: Zwiększa ilość amunicji na podobieństwo starego "Regeneration".


Kamikaze: Wokół naszego bohatera pojawia się wianuszek z czaszek i uzyskujemy opcję samozniszczenia, gdy użyjemy tego power-up'a, przyjdzie nam obejrzeć eksplozje jakich mało


Invulnerability: Jest osłoną, która chroniąc Cię przed ostrzałem przeciwników pozwala Ci strzelać w obrębie wzroku. Użycie tego power-up'a spowoduje, że przez krótką chwilę staniesz w bezruchu.

Nowe bronie:


Nail gun: Standardowa broń na gwoździe, powolna, jednak zadaje niemałe obrażenia.


Prox launcher: Broń, która wystrzeliwuje ładunki wybuchowe eksplodujące tylko wtedy, kiedy zbliży się do nich przeciwnik.


Chain gun: Ulepszony machine gun, który strzela teraz co najmniej 2x szybciej.

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper