Street Fighter III: Double Impact

Street Fighter III: Double Impact

7,9
9 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
16.12.1999
Europa:
15.09.2000
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
16.12.1999
Europa:
15.09.2000

Street Fighter III: Double Impact - opis gry

Street Fighter III: Double Impact to komplikacja dwóch gier z gatunku bijatyk, wchodzących w skład serii Street Fighter III, wydana na konsolę Dreamcast w 1999 roku. Za developing oraz wydanie gry odpowiada firma Capcom. Oba tytuły oryginalnie ukazały się na automatach.

Dwie gry mieszczące się na jednej płycie to Street Fighter 3: New Generation i Street Fighter 3: 2nd Impact: Giant Attack. Pierwszy z wymienionych tytułów znacząco odświeża skład postaci w porównaniu z poprzednimi odsłonami serii. Ze znanych twarzy powracają jedynie Ryu i Ken. Debiutantów jest w sumie dziesięciu: Alex, Oro, Sean, Necro, Ibuki, Elena, Dudley, Gill (boss) oraz Yun i Yang. Dwaj ostatni dzielą to samo miejsce na ekranie wyboru zawodnika i posiadają identyczne ciosy. W drugiej z gier skład zawodników zasilają jeszcze Akuma (oraz Shin Akuma), Urien oraz Hugo. Yun i Yang stają się odrębnymi postaciami z odmiennym zestawem ciosów.

Dalsza część tekstu pod wideo

System walki doczekał się sporej ilości niespotykanych wcześniej elementów znacząco wzbogacając dotychczasowe doświadczenia płynące z gry. Po raz pierwszy w serii pojawił się dash, czyli możliwość szybkiego doskoku oraz odskoku od rywala. Prócz tego, po powaleniu na ziemię, kierowana przez nas postać mogła podnieść się z niej dużo szybciej niż w poprzednich odsłonach gry. Największą nowinką okazał sie jednak system Parry będący alternatywą dla blokowania ciosów przeciwnika. Zamiast jedynie bronić się przed atakiem oponenta, mamy możliwość zbić jego cios. Jeśli zrobimy to prawidłowo, przeciwnik przez krótką chwilę będzie odsłonięty na nasze ataki. Druga z gier znajdujących się na krążku wprowadziła między innymi możliwość korzystania z mocniejszych wersji ciosów specjalnych zwanych EX Specials, ucieczek z rzutów oraz tauntów, czyli akcji niezadających obrażeń, a mających jedynie ośmieszyć przeciwnika. Szkielet obu gier zachował oczywiście elementy charakterystyczne dla wcześniejszych odsłon Street Fightera. Postacie nadal mogą korzystać z ciosów normalnych, specjalnych oraz powodującego u przeciwnika największe ubytki w pasku energii; Super Combo (występującego tu pod nazwą Super Arts) dostępnego po naładowaniu specjalnego paska. Tym razem jednak przed rozpoczęciem pojedynku mamy możliwość wyboru tylko jednego (z trzech dostępnych) Super Arts na walkę.

W momencie swojej premiery gry uchodziły za szczytowe osiągnięcie w dziedzinie grafiki 2D. Wrażenie robiła przede wszystkim niespotykana dotąd liczba klatek animacji składająca się na kierowaną przez nas postać. Wersje konsolowe obu gier doczekały się także dodatkowych trybów gry nieobecnych w odsłonach automatowych. Standardowo pojawia się Arcade Mode, ale poza tym mamy dostęp do VS, Trainning oraz Option Mode. Dodatkowo Street Fighter III: 2nd Impact posiada tryb Parry Attack Mode dający, jak sama nazwa wskazuje, możliwość treningu parowania ciosów oponenta. Komplikacja daje także możliwość gry jako Gill ( w obu grach) oraz Shin Akuma (tylko w 2nd Impact), którzy w automatowych wersjach gry są zawodnikami niegrywalnymi.

Wideo - Street Fighter III: Double Impact

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper