Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
817V

Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo

Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Producent: SNK Playmore
  • Wydawca: SNK Playmore
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 31.07.2008
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Przygodowa, Bijatyka
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 16
  • seks

Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo jest drugą odsłoną serii o tym samym tytule, wydaną w 2008 r. na rynku japońskim. Za produkcję i wydanie gry odpowiadało SNK Playmore, a platformą docelową była konsola Nintendo DS.

Galeria - Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo
  • Doki Doki Majo Shinpan 2 Duo

Akcja gry toczy się po roku od wydarzeń znanych z pierwszej odsłony. Główny bohater, Akuji Nishimura, zakończył sukcesem misję odnalezienia ukrywających się w jego szkole czarownic zakamuflowanych jako uczennice, a jego zleceniodawczyni - anielica Lulu - mogła wrócić do Nieba. Jednak po zdaniu do szkoły średniej Akujiemu objawia się tym razem Kuro - mała demonica z Piekła, której misją jest infiltracja szkoły, w której ukrywa się kolejna grupa magicznie uzdolnionych dziewczyn. Główny bohater ponownie musi więc wszcząć śledztwo, tym razem wspomagany przez swoje przyjaciółki z gimnazjum z Akari Maho i Abe Marią na czele.

System gry nie uległ zbyt dużym zmianom względem poprzedniczki. Solą gry wciąż pozostaje zwiedzanie szkolnego kompleksu i rozmowa z napotykanymi członkami ciała studenckiego i nauczycielskiego, aby dowiedzieć się o mających tu miejsce niewyjaśnionych wydarzeniach. Po zebraniu odpowiednich dowodów i zmuszeniu jednej z czarownic do ujawnienia się, gra przechodzi w tryb zręcznościowy, w którym korzystając z ekranu dotykowego prowadzimy walkę z magiczną wojowniczką. Po wygranej potyczce następuje tzw. Witch Check, w którym korzystając z dostępnych narzędzi wykrywamy ukryty na jej magiczny sigil zapewniający jej moc. W odróżnieniu od pierwszej odsłony gry, poza ekranem dotykowym możemy teraz wykorzystać także funkcje mikrofonu i różne typy dotyku.

Na przestrzeni gry napotkamy szereg nowych postaci, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć. Zaliczają się do nich m.in. zdolna do przemiany w ptaka Kureha, szkolna pokojówka Sophy, uzbrojona w działo energetyczne Himeki czy walcząca stylem trzech mieczy Rekka.

Na odnalezienie ponownie czeka 100 Reverse-Pandas - poukrywanych w najróżniejszych miejscach maskotek gry, których sukcesywne zbieranie odblokuje w menu Extras galerie postaci, dodatkowe rozdziały gry rozszerzające historię czy dostępny w każdej chwili tryb Witch Check z dodatkowymi dziewczynami.


Opis opracował: Daaku

Podobne gry