Shatterhand

Shatterhand

7,2
5 oceny

Ocena wg platformy:

NES 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Natsume
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
26.10.1991
Europa:
19.11.1992
Producent:
Natsume
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
26.10.1991
Europa:
19.11.1992

Shatterhand - opis gry

Shatterhand to platformowa gra akcji stworzona przez Natsume, a wydana w 1991 r. przez Jaleco. W Japonii wydawcą był Angel (Bandai), a sama gra nosiła nazwę Tokkyu Shirei Solbrain i była oparta na popularnym w KKW serialu o tej samej nazwie.

Akcje dzieje się w roku 2030. Niejaki Steve Hermana – oficer policji, udaje się w pościg za cyborgiem. Dochodzi do walki, w które ręce stróża prawa zostają zmiażdżone. Ścigany cyborg okazuje się być jednym z tworów złej organizacji zwanej Metal Command, której celem jest objęcie panowania nad światem. Aby się im przeciwstawić powstaje organizacja L.O.R.D. (Law and Order Regulatory Division), która za pomocą najnowszej techniki ratuje Hermana od niechybnej śmierci i zastępuje jego połamane ręce cybernetycznymi odpowiednikami o wielkiej mocy. Tak nasz bohater staje na nogi i rusza przeciwko armii cyborgów Metal Command.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na początku gry mamy planszę wprowadzającą w mechanikę gry. Po niej, na wzór Megamana, mamy ekran wyboru 5 kolejnych etapów. Zwiedzimy w nich np. fabryki, kopalnie, łodzie podwodne i wesołe miasteczko. Po ich przejściu zostaje jedna finałowa plansza - baza Metal Command. Wersja zachodnia ma jedną planszę zmienioną w stosunku do pierwotnego wydania japońskiego.

Głównym orężem w grze są pięści. Niszczymy nimi zarówno wrogie jednostki jak i niektóre elementy otoczenia. Oprócz tego można zebrać kolejno 3 symbole "alfa" i "beta". Gdy tego dokonamy, zależnie od kolejności symboli, przyzwany zostanie lewitujący nad naszą głową robot atakujący symultanicznie do naszych ataków. Po zebraniu symboli po raz kolejny, a mając wciąż robota (może zginąć), na 15 sek zamieniamy się w potężnego cyborga z ognistymi atakami.

Grafika w grze jest bardzo dobra, sprite'y wysokiej jakości i płynna animacja. Niestety odczuwalne są czasem małe spowolnienia, mimo iż na ekranie niekoniecznie dużo się dzieje.

Wideo - Shatterhand

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper