Mega Man X8

Mega Man X8

7,2
6 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.0
PS2 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom Production Studio 1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
07.12.2004
Europa:
11.02.2005
Producent:
Capcom Production Studio 1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
07.12.2004
Europa:
11.02.2005

Mega Man X8 - opis gry

Mega Man X8 jest ósmą odsłoną serii Mega Man X, wydanej w 2004 r. przez Capcom na konsolę PlayStation 2. Rok później ukazała się jej anglojęzyczna wersja oraz port na komputery osobiste.

Akcja gry przenosi się nieco w przyszłość, w późny wiek 21XX. W obliczu narastających konfliktów ze strony mavericków, ludzkość konstruuje orbitalną windę zdolną przewozić siłę roboczą i materiały budowlane na Księżyc celem jego kolonizacji. Projekt ten przyjmuje nazwę "Jakob Project", a odpowiedzialny za niego staje się Reploid imieniem Lumine. Kiedy jednak rzekomo odporne na wirus mavericka Reploidy Nowej Generacji wymykają się spod kontroli, a uważany za zmarłego Vile bierze naukowca za zakładnika, Łowcy Mavericków - X i Zero wspomagani przez nowego kompana Axla są zmuszeni ruszyć z odsieczą.

Dalsza część tekstu pod wideo

X8 naprawia wszystkie błędy poprzedniej odsłony, rezygnując z poruszania się w trójwymiarze na rzecz wypróbowanej mechaniki 2D. Sama oprawa pozostała jednak 3D, wzbogacając się o widoczny na postaciach efekt cel-shading. Od samego początku gracz ma także dostęp do wszystkich trzech postaci - pierwotnie nieobecny w X7 klasyczny X może przejmować po bossach ich specjalne ataki, a ze znalezionych fragmentów różnych zbroi tworzyć własny, dopasowany do sytuacji zestaw. Zero stawia na walkę Z-Saberem na bliski dystans, ucząc się nowych rodzajów cięć, znajdowanie Rare Metali poszerza też jego wachlarz dostępnych broni. Axl jest najbardziej mobilny z całej trójki i swoimi pistoletami może wystrzeliwać różne rodzaje pocisków we wszystkich kierunkach, a przy pomocy zdolności A-Trans również przyjmować postać przeciwników.

Do każdej planszy można dobrać naraz dwie postacie, między którymi można się w dowolnym momencie przełączać. Poza bohaterami nasz wybór pada też na jedną z trzech nawigatorek, która podczas gry - w zależności od specjalizacji - będzie dzielić się z nami wskazówkami dotyczącymi struktury poziomu, znajdowanych przedmiotów specjalnych czy ataków bossa. Wszystkie trzy stają się grywalne po jednorazowym przejściu gry lub wprowadzeniu kodu.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper