Hype: The Time Quest

Hype: The Time Quest

6,7
7 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.8
PS2 6.5
GBC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Playmobil Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.09.2002
Europa:
20.09.2002
Producent:
Playmobil Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.09.2002
Europa:
20.09.2002

Hype: The Time Quest - opis gry

Hype: The Time Quest to gra action-adventure wyprodukowana przez Playmobil Interactive i wydana przez Ubisoft na komputery osobiste, PlayStation 2 oraz Game Boy Color. Postacie i świat wzorowane są w niej na klockach firmy Playmobil.

Głównym bohaterem gry jest tytułowy rycerz Hype. Podczas uroczystości związanych z zakończeniem wojny domowej otrzymuje on od króla Taskana IV “miecz pokoju” w podzięce za zasługi. Niestety, pojawienie się złego rycerza Barnaka burzy sielankę. Główny bohater zostaje zamieniony w kamienną statuę i cofa się w czasie o jakieś 200 lat. Uratowany przez czarodzieja o imieniu Gogouda musi wrócić do swojego czasu i pokonać czarny charakter.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki Hype: The Time Quest przypomina serię The Legend of Zelda. Mamy tu do czynienia z sekcja zręcznościowymi, rozwiązywaniem prostych łamigłówek oraz walką. Jeśli chodzi o ten ostatni aspekt gameplayu, gra w dużym stopniu pozbawiona jest przemocy. Nasz podopieczny nie szlachtuje swoich nieprzyjaciół, zamiast tego tworzy mieczem podmuchy wiatru. Oprócz tego dysponuje również kuszą oraz magicznymi zaklęciami.

Gra jest liniowa i składa się z plansz, których akcja toczy się w różnych epokach. Po przejście danego etapu możemy jednak doń wrócić. Poza głównym wątkiem istnieje też możliwość wykonywania pobocznych questów, które dostarczają Hype’owi użytecznych przedmiotów. Rozgrywkę urozmaicają również konwersacje z napotykanymi NPC-ami oraz sekcje zręcznościowe, w trakcie których zasiadamy na grzbiecie smoka.

Wzorem Zeldy potencjał podopiecznego rośnie, dzięki zdobycznym przedmiotom. W pewnym momencie kładzie on łapy na butach, które umożliwiają mu szybsze poruszanie, oraz lepszym ekwipunku.

Wideo - Hype: The Time Quest

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper