The House of the Dead III

The House of the Dead III

6,7
30 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.6
XBOX 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Wow Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
20.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.10.2002
Europa:
14.03.2003
Producent:
Wow Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
20.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.10.2002
Europa:
14.03.2003

The House of the Dead III - opis gry

The House of the Dead III to strzelanina “na szynach” wyprodukowana przez Wow Enertainment z myślą o Xboxie. Gra ukazała się w 2002 roku i do sterowania można w niej było używać light guna. “Trójka” ukazała się także na PC oraz PlayStation 3 w wersji HD i z obsługą kontrolera PS Move.

W trzeciej części serii akcja rozgrywa się prawie dwadzieścia lat pod wydarzeniach przedstawionych w poprzedniku, czyli w 2019 roku. W nowych warunkach widzimy, że Ziemia została spustoszona, a punktem wyjścia dla historii jest wyprawa agentów (w grze pojawiają się postacie nowe oraz znane fanom cyklu) do zrujnowanej siedziby EFI Research Facility, organizacji, która mogła być epicentrum katastrofy. Jak się prędko okaże, podejrzenia te miały potwierdzenie w faktach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem gameplayu “trójkę” na tle poprzednich odsłon wyróżnia pewna ilość mniejszych i większych zmian/usprawnień. I tak w HotDIII przeładowywanie jest już w pełni zautomatyzowane - gdy kończy nam się amunicja w magazynku, nasz podopieczny wymienia go natychmiast bez konieczności wycelowania poza ekran telewizora. Dalej - poziomy możemy przechodzić na różne sposoby, wybierając drogę jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywki. Zmianą względem poprzedniczek jest także usunięcie cywili atakowanych przez potwory. Tutaj możemy co najwyżej pomóc partnerowi jeśli sytuacja tego wymaga. Otrzymujemy za to różne bonusy, np. regenerujemy zdrowie.

Nową koncepcją jest Cancel. Mamy z nim do czynienia podczas walk z bossami. Rzecz polega na tym, że musimy ostrzeliwać słaby punkt przeciwnika, co sprawia, że kurczy się specjalny pasek. Jeśli dojdzie on do zera, nieprzyjaciel zostanie ogłuszony, a my będziemy mogli zadać mu normalne obrażenia.

Kolejne novum to system ocen. W zależności od postępów gra wystawia nam notę. Najpierw za poszczególne akcje (premiowane jest zwłaszcza odstrzelenie dwóch zombiaków za jednym zamachem), potem na koniec danego poziomu, a na końcu głównego wątku jesteśmy podsumowani za całokształt. Dobre wyniki nagradzane są bonusami. 

Gra oprócz głównego wątku posiada opcjonalną zawartość. Jest to choćby tryb Time Attack, w którym o stanie naszego zdrowia informuje licznik czasu - po otrzymaniu obrażeń jest go coraz mniej. Odblokować można również drugą część serii HotD, której konsolowa wersja ukazała się pierwotnie na Segę Dreamcast.

Wideo - The House of the Dead III

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper