Evolution 2: Far Off Promise

Evolution 2: Far Off Promise

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

DC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.12.1999
Europa:
23.11.2001
Producent:
Sting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.12.1999
Europa:
23.11.2001

Evolution 2: Far Off Promise - opis gry

Evolution 2: Far Off Promise to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Sting i wydana w Europie przez Ubisoft. Tytuł ukazał się pierwotnie na Sedze Dreamcast, a później został przeniesiony na GameCube’a, gdzie był częścią składanki Evolution Worlds zawierającą obie odsłony serii.

“Dwójka” jest bezpośrednią kontynuacją pierwowzoru. Akcja toczy się zaledwie pół roku po wydarzeniach w nim przedstawionych. Głównym bohaterem jest ponownie Mag Launcher, który otrzymał tytuł najlepszego podróżnika w mieście Pannam. Jego władze wysyłają go więc na dalekie południe, do Museville, którego mieszkańcy proszą o pomoc.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Evolution 2, podobnie jak ‘jedynka’, jest dungeon crawlerem, ale w odróżnieniu od oryginału nie mamy tu do czynienia z lochami posiadającymi generowane losowo pomieszczenia (jest tylko jeden wyjątek). Sprawia to, że eksploracja jest o wiele przyjemniejsza, a projekt lokacji bardziej wyszukany.

 

System walki, tak jak poprzednio, jest turowy. Przeciwników spotykamy w trakcie eksploracji. Możemy ich zaskoczyć lub to oni mogą zaskoczyć nas, co daje którejś stronie konfliktu przewagę na początku pojedynku. W Evolution 2 pojawia się patent, dzięki któremu podopiecznych możemy ustawiać na jednej z trzech pozycji (trzy szeregi). Jeśli jesteśmy bliżej oponenta, będziemy zadawać większe obrażenia, ale działa to również w drugą stronę. Jeśli ustawimy się dalej, zadamy mniejsze obrażenia, ale przeciwnik także będzie bił słabiej. Dostępne w grze postacie są wyposażone w Cyframe, urządzenia służące do walki. Można je oczywiście z czasem rozwijać dzięki punktom TP, jakie otrzymujemy po zwycięskich starciach.

 

W “dwójce” usprawniono zarządzanie przedmiotami, dodając do nich opisy dzięki czemu wiemy jakie są ich właściwości, oraz umożliwiając wyekwipowanie dwóch rzeczy, a nie tylko jednej jak ostatnio.

Wideo - Evolution 2: Far Off Promise

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper