X-Men: Children of the Atom

X-Men: Children of the Atom

7,1
17 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0
PSone 6.8
SAT 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
50 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
02.1998
Europa:
02.1998
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
50 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
02.1998
Europa:
02.1998

X-Men: Children of the Atom - opis gry

X-Men: Children of the Atom to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez Capcom i wydana na Zachodzie przez Acclaim Entertainment. Tytuł ukazał się pierwotnie na automatach, a następnie został przeniesiony na ‘domowe’ platformy - PlayStation, Saturna i PC.

Fabularnie gra bazuje na komiksowym cyklu “Fatal Attractions” i jest jego rozwinięciem. Z grubsza rozchodzi się o to, że Magneto ma zamiar odpalić impuls elektromagnetyczny, który doprowadzi do spustoszenia Ziemi i w efekcie do przejęcia kontroli nad światem przez mutantów. Do głównego antagonisty dołącza kilku zakapiorów zainteresowanych tą wizją, a przeciwko nim występuje z kolei grupa X-Menów.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W grze występuje dziesięć postaci znanych z kart popularnego komiksu (plus gościnnie Akuma) - jest szóstka X-Menów oraz czwórka czarnych charakterów. Każdy posiada oczywiście unikalne dla siebie umiejętności. W pojedynku uczestniczy dwóch zawodników, a wygrywa go ten, który zwycięży w dwóch rundach.

 

Ważną funkcję podczas walk pełni wskaźnik X-Power znajdujący się nad paskiem energii zawodnika. Nabijamy go używając zwykłych ataków bądź specjali. Posiada on w sumie trzy levele. Jeśli wbijemy na najwyższy będziemy mogli użyć najpotężniejszych technik będących w dyspozycji wybranej postaci.

 

Poza tym warto wspomnieć jeszcze o takich patentach jak super jump, umiejętność pozwalająca doskoczyć/odskoczyć do/od rywala po upadku, możliwość celowania ‘pociskami’ (np. laserowym wzrokiem Cyclopsa), doskok do przeciwnika po rzucie umożliwiający zadanie większych obrażeń oraz opcja dającą wybór między automatycznym a ‘ręcznym’ blokowaniem. Wybór automatycznego blokowania pozbawia nas jednak dostępu do niektórych elementów systemu walki.

Wideo - X-Men: Children of the Atom

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper