Time Stalkers

Time Stalkers

6,2
6 oceny

Ocena wg platformy:

DC 6.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Climax Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
15.09.1999
Europa:
10.11.2000
Producent:
Climax Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
15.09.1999
Europa:
10.11.2000

Time Stalkers - opis gry

Time Stalkers to japoński eRPeG wyprodukowany przez Climax Entertainment i wydany przez Segę na Dreamcasta. Gra posiada cechy crossovera, ponieważ występują w niej bohaterowie innych produkcji wspomnianego studia - Shining in the Darkness, Landstalker i nie tylko.

Głównym bohaterem gry jest młodzieniec o imieniu Sword. Sword otrzymuje zadanie zbadania wieży zegarowej od pewnej tajemniczej dziewczyny. Na miejscu jednak sytuacja się komplikuje, bowiem atakuje go zakuty w zbroję napastnik. Protagonista rusza w pościg, ale po drodze odnajduje dziwną księgę, która po otworzeniu przenosi go w inny wymiar. Tam też napotyka innych uwięzionych bohaterów. W tej sytuacji celem wszystkich staje się powrót do domu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Time Stalkers nie jest klasyczną grą jRPG. Mamy tu do czynienia z dungeon crawlerem w stylu roguelike. Sword eksploruje dungeony z losowo generowanymi pomieszczeniami. Starcia są losowe, turowe i z komendami, które wybieramy z menusów. Po zwycięskich pojedynkach otrzymujemy doświadczenie dzięki któremu wzrasta potencjał bojowy naszego podopiecznego. Co więcej, można także kaptować napotykane potwory i wystawiać je do walk po naszej stronie.

Bardzo ważną funkcję pełni posiadany ekwipunek. Nie tylko dodaje on mniejszego lub większego boosta do parametrów, ale także od rodzaju posiadanego oręża zależą nasze umiejętności. Ich zużycie reguluje wskaźnik Vitality. Dla przykładu - jeśli posiadamy lekką broń i odpalimy słabszy atak, zużyjemy niewiele Vitality. W drugą jednak stronę będzie zupełnie inaczej. Jeśli postać straci całą parę, to nie będzie mogła używać lepszych technik, a zwykłe ataki będą zabierać o połowę mniejsze niż zwykle obrażenia. W takiej sytuacji należy odczekać chwilę, bowiem Vitality regeneruje się z czasem.

W stylu innych gier roguelike Time Stalkers każe srogo za wtopy, a nawet nie tyle wtopy, co po prostu np. opuszczenie dungeonu - w takim przypadku poziom doświadczenia podopiecznego spada z powrotem do 1. Gra wymaga więc od nas byśmy dobrze zarządzali umiejętnościami, które nie przepadają w takich sytuacjach.

Wideo - Time Stalkers

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper