Project X Zone 2: Brave New World

Project X Zone 2: Brave New World

7,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Monolith Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG
Premiery
Świat:
12.11.2015
Europa:
12.02.2016
Producent:
Monolith Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG
Premiery
Świat:
12.11.2015
Europa:
12.02.2016

Project X Zone 2: Brave New World - opis gry

Project X Zone 2: Brave New World to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Monolith Soft i wydana przez Bandai Namco. Tytuł ukazał się tylko na 3DS-ie. Podobnie jak pierwsza część, gra była crossoverem, w którym spotykały się bohaterowie marek Bandai Namco, Capcomu i Segi.

Akcja Project X Zone 2 rozgrywa się po wydarzeniach ukazanych w pierwszej części, ale jej znajomość nie jest wymagana. Punktem wyjścia dla tutejszej historii jest śledztwo Shinry, rządowej organizacji zajmującej się paranormalnymi zagrożeniami. Dwójka agentów, Reiji i Xiaomu, zajmują się sprawą dziwnych portali pojawiających się niebie. Jak się rychło okaże, są to wrota do innych wymiarów, dzięki którym spotka się kilkadziesiąt postaci z przeróżnych uniwersów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki gra stanowi swego rodzaju połączenie bardziej tradycyjnych japońskich RPG-ów oraz strategii turowych. Pojedynki toczą się tutaj na planszach pokrytych kwadratowymi polami. Właściwie rozstawienie podopiecznych jest nie od czapy, ponieważ większe obrażenia zadajemy, jeśli zaatakujemy rywala z boku lub od tyłu (oczywiście on może zrobić dokładnie to samo). Nowością w ‘dwójce’ jest podział starcia na fazy - naszą i przeciwnika (jak np. w serii Advance Wars). W poprzedniku kolejność zależała od parametrów walczących.

Każda jednostka obecna na mapie składa się z dwóch postaci (Pair Unit), a podczas wymiany ciosów może jej pomóc jeszcze Solo Unit (jedna postać asystująca). Gdy dochodzi do zwarcia, ważne jest klepanie odpowiedniej kombinacji ataków, a zwłaszcza ‘żonglowanie’ wybitym w powietrze przeciwnikiem. W PXZ2 system walki nie uległ większym zmianom, ale twórcy dodali kilka nowych patentów urozmaicających zabawę, np. możliwość ‘oszczędzania’ specjalnych technik, by były bardziej efektywne przy kolejnych nadarzających się okazjach, oraz cancelowanie odpalonych już ataków.

Pomiędzy walkami następuje “przerwa”, która daje możliwość kupienia ekwipunku i przedmiotów, a także upgrade’owania skilli przy pomocy zgromadzonych punktów CP.

Wideo - Project X Zone 2: Brave New World

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper