Battle Arena Toshinden 2

Battle Arena Toshinden 2

6,8
19 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0
PSone 6.7
SAT -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Tamsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
35 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.12.1995
Europa:
06.1996
Producent:
Tamsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
35 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.12.1995
Europa:
06.1996

Battle Arena Toshinden 2 - opis gry

Battle Arena Toshinden 2 to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Tamsoft. Tytuł ukazał się na PlayStation, komputerach osobistych oraz Saturnie jako Battle Arena Toshinden URA. Gra była kontynuacją jednej z pierwszych bijatyk 3D.

Fabularnie Toshinden 2 kontynuuje wątki pierwszej części. Wówczas Gaia, jeden z szefów Secret Society, zorganizował turniej, który miał doprowadzić do rebelii przeciwko tej organizacji. W efekcie został uznany za zdrajcę, ale udało mu się przeżyć i ukryć. Drugi turniej organizuje już Uranus, były współpracownik Gai. Zamierza go on wywabić z ukrycia i przy okazji zlikwidować dziewiątkę wojowników, którzy wystartowali w poprzednich zawodach.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W grze otrzymujemy do wyboru piętnastkę zawodników. Dziesiątka wraca z poprzedniej części (podstawowa dziewiątka z pierwowzoru plus Gaia) a reszta jest nowa. Tak jak ostatnio wszyscy dysponują broniami.

 

System walki został rozbudowany i zbalansowany, by nie doprowadzać do nadużyć, które miały miejsce w poprzedniej części. Zawodnicy otrzymali nowe ataki specjalne, nowe rodzaje zwykłych ataków (pozwalające np. obijać oponenta leżącego na ziemi), a poza tym mogą też korzystać z potężnych technik Overdrive, które odpalić da się po nabiciu wskaźnika znajdującego się na dole ekranu.

 

Jeśli chodzi o modyfikacje, zmieniono system combosów, które możemy wykonywać łącząc różne rodzaje ataków. Ponadto zmniejszono tempo pojedynków i zmieniono właściwości skoku w głąb ekranu. W “jedynce” sprawiał on, iż wykonująca go postać była tymczasowo nietykalna i nie były jej w stanie ugodzić nawet najpotężniejsze ataki.

 

Wersja z Saturna, która ukazała się pod zmienionym tytułem, wprowadza kilka znaczących nowości. Oprócz dalszych modyfikacji systemu walki twórcy pokusili się również o dodanie nowych aren, wątku fabularnego, intra i czterech postaci. Te jednak zastąpiły inną czwórkę z wersji na PlayStation.

Wideo - Battle Arena Toshinden 2

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper